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Addebito canone annuale senza permesso
Questo reclamo è Pubblico
Il tuo reclamo
A. F.
Inviato a: MY HERITAGE
Buongiorno, dopo aver fatto l'accesso al sito MyHeritage qualche settimana fa, ieri ho ricevuto un addebito di €108,58 sul mio conto per un servizio che non ho nemmeno richiesto. Ho inviato subito una mail di reclamo all'azienda per chiedere il rimborso ma è stata ignorata. Chiedo quindi un rimborso dell'intera somma.
La tua richiesta
- Rimborso: € 108,58
Messaggi (4)
MY HERITAGE
Inviato a: A. F.
---Ti preghiamo di rispondere sopra questa linea--- Thank you for reaching out to the MyHeritage Support team. Your message has been received. Here is the ticket number for this Support issue for your reference: 793263544. In the meantime, you may also visit our Help Center to get instant answers for most frequently asked questions. In the meantime, visit our Help Center to get instant answers for most frequently asked questions, or check out MyHeritage Knowledge Base to learn more about the many tools and features on MyHeritage. By the way, MyHeritage has launched its first-ever podcast, Blast From My Past! The podcast features stories of people whose lives were changed forever by what they discovered in their family history through MyHeritage. You can search for Blast From My Past and listen to it wherever you get your podcasts, including Spotify and Apple. Best regards,The MyHeritage Support team ans-tid--609c2340-acda-412b-a9ad-41fc3f5a64f2--ans-tid 15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae ans-tid--609c2340-acda-412b-a9ad-41fc3f5a64f2--ans-tid 15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae
A. F.
Inviato a: MY HERITAGE
I sent an e-mail and i have a ticket opened with the number #821525971. But you keep not responding me.
MY HERITAGE
Inviato a: A. F.
---Ti preghiamo di rispondere sopra questa linea--- Thank you for reaching out to the MyHeritage Support team. Your message has been received. Here is the ticket number for this Support issue for your reference: 1164706350. In the meantime, you may also visit our Help Center to get instant answers for most frequently asked questions. In the meantime, visit our Help Center to get instant answers for most frequently asked questions, or check out MyHeritage Knowledge Base to learn more about the many tools and features on MyHeritage. By the way, MyHeritage has launched its first-ever podcast, Blast From My Past! The podcast features stories of people whose lives were changed forever by what they discovered in their family history through MyHeritage. You can search for Blast From My Past and listen to it wherever you get your podcasts, including Spotify and Apple. Best regards,The MyHeritage Support team ans-tid--151fed6f-2784-459b-93b5-3c9c405b91cd--ans-tid 15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae ans-tid--151fed6f-2784-459b-93b5-3c9c405b91cd--ans-tid 15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae
MY HERITAGE
Inviato a: A. F.
---Ti preghiamo di rispondere sopra questa linea--- Natalie (MyHeritage) 17 aprile 2023 14.20 (UTC+03:00) ================= Si prega di scorrere verso il basso per la traduzione ================= Dear Alessio, Thank you for your patience. My name is Natalie, I am from the Billing department and I am happy to assist you. I understand that you need further clarification regarding a recent charge and I will try my best to help you. You were charged because the free trial for our Data subscription was started on your MyHeritage account and it was not canceled within the trial period. Please know that we sent you email notifications with further details to your registered email address. However, I understand that you were not aware of the status of your free trial and wish to receive a full refund. No problem Alessio, I have issued the refund as per your request and the funds should be reflected in your PayPal account within the next few business days. I hope this has clarified things for you, however, of course, should you have any further questions please don't hesitate to ask. I am here to help you! Wishing you a wonderful day! Kind regards, Natalie MyHeritage Support team ================= Tradotto da Google Traduttore ================= Caro Alessio, Grazie per la vostra pazienza. Mi chiamo Natalie, vengo dal dipartimento di fatturazione e sono felice di aiutarti. Comprendo che hai bisogno di ulteriori chiarimenti in merito a un recente addebito e farò del mio meglio per aiutarti. Ti è stato addebitato un addebito perché la prova gratuita per il nostro abbonamento Data è stata avviata sul tuo account MyHeritage e non è stata annullata entro il periodo di prova. Tieni presente che ti abbiamo inviato notifiche e-mail con ulteriori dettagli al tuo indirizzo e-mail registrato. Tuttavia, comprendo che non eri a conoscenza dello stato della tua prova gratuita e desideri ricevere un rimborso completo. Nessun problema Alessio, ho emesso il rimborso come da tua richiesta e i fondi dovrebbero essere riflessi sul tuo conto PayPal entro i prossimi giorni lavorativi. Spero che questo ti abbia chiarito le cose, tuttavia, ovviamente, se hai ulteriori domande, non esitare a chiedere. Sono qui per aiutarti! Augurandoti una meravigliosa giornata! Cordiali saluti, Natalia Il team di supporto di MyHeritage Ufficiolegale 14 aprile 2023 20.55 (UTC+03:00) Aggiornamento sul reclamo: Addebito canone annuale senza permesso - (CPTIT01771260-40) ans-tid--151fed6f-2784-459b-93b5-3c9c405b91cd--ans-tid 15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae ans-tid--151fed6f-2784-459b-93b5-3c9c405b91cd--ans-tid 15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae