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Annullare abbonamento non richiesto
Questo reclamo è Pubblico
Il tuo reclamo
L. B.
Inviato a: MY HERITAGE
Buongiorno, Richiedo immediato annullamento e rimborso dell’abbonamento da 99+iva. Rimborso totale 120.78€. Non ho richiesto l’attivazione dell’abbonamento per tanto chiedo che venga annullato e si proceda al rimborso
La tua richiesta
- Rimborso: € 120,78
Messaggi (2)
MY HERITAGE
Inviato a: L. B.
---Ti preghiamo di rispondere sopra questa linea--- Thank you for reaching out to the MyHeritage Support team. Your message has been received. Here is the ticket number for this Support issue for your reference: 1257703687. In the meantime, you may also visit our Help Center to get instant answers for most frequently asked questions. In the meantime, visit our Help Center to get instant answers for most frequently asked questions, or check out MyHeritage Knowledge Base to learn more about the many tools and features on MyHeritage. By the way, MyHeritage has launched its first-ever podcast, Blast From My Past! The podcast features stories of people whose lives were changed forever by what they discovered in their family history through MyHeritage. You can search for Blast From My Past and listen to it wherever you get your podcasts, including Spotify and Apple. Best regards,The MyHeritage Support team ans-tid--10bf2b57-a1d1-4336-8573-ce267cd2c798--ans-tid 15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae ans-tid--10bf2b57-a1d1-4336-8573-ce267cd2c798--ans-tid 15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae
MY HERITAGE
Inviato a: L. B.
---Ti preghiamo di rispondere sopra questa linea--- Sharon (MyHeritage) 30 aprile 2023 17.40 (UTC+03:00) ================= Please scroll down for translation ================= Dear Ufficiolegale, Thank you for being in touch. My name is Sharon and I'm from the billing team. I have checked Lucia's account and I see a free trial for the Complete Package was started and not canceled on time, which can be done at all times, from the account online. As per your request, I have issued a full refund for your subscription. The amount of EUR 120.78 should appear in your bank account within the next few business days. Please note that in some cases, it may take up to 10 business days, depending on how quickly your bank processes the transaction. If there is anything else I can assist you with, please let me know. Kind regards, Sharon MyHeritage Support team ================= Translated by Google-Translate ================= Gentile Ufficiolegale, Grazie per essere in contatto. Mi chiamo Sharon e faccio parte del team di fatturazione. Ho controllato l'account di Lucia e vedo che è stata avviata e non annullata in tempo una prova gratuita per il Pacchetto Completo, cosa che può essere effettuata in qualsiasi momento, dall'account online. Come da tua richiesta, ho emesso un rimborso completo per il tuo abbonamento. L'importo di EUR 120,78 dovrebbe apparire sul tuo conto bancario entro i prossimi giorni lavorativi. Tieni presente che in alcuni casi potrebbero essere necessari fino a 10 giorni lavorativi, a seconda della rapidità con cui la tua banca elabora la transazione. Se c'è qualcos'altro in cui posso aiutarti, per favore fammelo sapere. Cordiali saluti, Sharon Il team di supporto di MyHeritage Conversation history Ufficiolegale 29 aprile 2023 14.30 (UTC+03:00) RECLAMA FACILE: Annullare abbonamento non richiesto - (CPTIT01781108-91) ans-tid--10bf2b57-a1d1-4336-8573-ce267cd2c798--ans-tid 15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae ans-tid--10bf2b57-a1d1-4336-8573-ce267cd2c798--ans-tid 15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae