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Questo reclamo è Pubblico

Il tuo reclamo

M. V.

Inviato a: MY HERITAGE

25/05/2023

buongiorno, un giorno mi sono messa a guardare per curiosità questo sito, solo che inizialmente bisognava accervi gratis ma non hanno ben specificato però che dopo 14 giorni ti scalavano di loro volontà 68,73 euro, chiedo il rimborso assolutamente e di essere magari più chiari con le altre persone che in futuro verranno fregate.

La tua richiesta

  • Rimborso: € 68,73

Messaggi (1)

MY HERITAGE

Inviato a: M. V.

25/05/2023

Dear Customer, Thank you for contacting us. I'm Sharon from the MyHeritage Billing Department, and I'm happy to assist you. As per your request, I have processed a full refund on Martina Volpato's account. The amount of 68.73 EUR will be reflected back to her account in the next couple of business days. If there is anything else I can assist you with, please let me know. Kind regards, Sharon   MyHeritage Support team On Thursday, May 25, 2023, 12:13 PM ufficiolegale+202305250913476MI@altroconsumo.it