---Ti preghiamo di rispondere sopra questa linea--- Sharon (MyHeritage) 2 marzo 2023 16.28 (UTC+02:00)================= Please scroll down for translation ================= Dear Stefania, Thank you for being in touch. My name is Sharon and I'm happy to help you. I have checked your account and I can see that you started a free trial for the Data Subscription and did not cancel it on time, hence an annual subscription was charged. As per your request, I have issued a full refund for your subscription. The amount of 108.58 EUR should appear in your bank account within the next few business days. Please note that in some cases, it may take up to 10 business days, depending on how quickly your bank processes the transaction.If there is anything else I can assist you with, please let me know. Kind regards, Sharon MyHeritage Support team ================= Translated by Google-Translate ================= Gentile Stefania,Grazie per essere in contatto. Mi chiamo Sharon e sono felice di aiutarti.Ho controllato il tuo account e vedo che hai avviato una prova gratuita per l'abbonamento dati e non l'hai annullata in tempo, quindi è stato addebitato un abbonamento annuale.Come da tua richiesta, ho emesso un rimborso completo per il tuo abbonamento. L'importo di 108,58 EUR dovrebbe apparire sul tuo conto bancario entro i prossimi giorni lavorativi.Tieni presente che in alcuni casi potrebbero essere necessari fino a 10 giorni lavorativi, a seconda della rapidità con cui la tua banca elabora la transazione.Se c'è qualcos'altro in cui posso aiutarti, per favore fammelo sapere.Cordiali saluti,SharonIl team di supporto di MyHeritage Ufficiolegale 2 marzo 2023 15.08 (UTC+02:00) Aggiornamento sul reclamo: addebito abbonamento - (CPTIT01739822-30) ans-tid--ef823a6f-d77d-4023-8fb6-b0536d23d44c--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69aeans-tid--ef823a6f-d77d-4023-8fb6-b0536d23d44c--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae