Ciao,Questo è ancora il messaggio che abbiamo inviato il 14 novembre 2023.Abbiamo ricevuto il tuo reclamo.Non siamo in grado di individuare il conto del signor Ongonga. Ti preghiamo di fornirci una prova di pagamento o l'e-mail che il cliente ha utilizzato con noi.Attendo con ansia la vostra risposta.Cordiali saluti,IsabellaTeam di supporto di MyHeritageOn Tuesday, November 14, 2023, 9:27 AM customercare@myheritage.com wrote:Ciao, Abbiamo ricevuto il tuo reclamo. Non siamo in grado di individuare il conto del signor Ongonga. Ti preghiamo di fornirci una prova di pagamento o l'e-mail che il cliente ha utilizzato con noi. Attendo con ansia la vostra risposta. Cordiali saluti, Isabella Team di supporto di MyHeritageOn Wednesday, October 11, 2023, 9:45 AM customercare@myheritage.com wrote:Dear Thomas,Thank you for contacting us. I’m Natalie from the MyHeritage Billing Department, and I’m happy to assist you.I understand that you have encountered some issues regarding a recent charge. I'm sorry to hear this has happened and will do all I can to help you. Kindly note that we were not able to locate an account with your name or the invoice number you provided.Please reach out to us and provide the email address you registered your account with, so we can help you further.Thank you for your understanding.Kind regards, NatalieMyHeritage Support team On Monday, October 9, 2023, 5:39 PM ufficiolegale+20231009143943oCc@altroconsumo.it wrote:Aggiornamento sul reclamo: ADDEBITO PAGAMENTO NON VOLONTARIO - (CPTIT01883139-78)