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Annullamento Abbonamento

Risolto Pubblico

Tipologia di problema:

Altro

Reclamo

E. L.

A: MY HERITAGE

07/03/2023

Buongiorno, avevo sottoscritto un abbonamento per un anno a MYHERITAGE rinnovando la prova gratuita, il 28/02 mi sono stati addebitati sulla mia carta di credito 242,78 euro per il rinnovo annuale senza aver ricevuto alcuna comunicazione di avviso rispetto a questa scadenza Ho subito aperto un tkt all'azienda per annullare quanto addebitato e per non rinnovare l'abbonamento in quanto troppo oneroso ma a tutt'oggi non ho ricevuto risposte. Voglio disdire l'abbonamento in quanto troppo costoso e recuperare la somma che è stata addebitata.

Messaggi (2)

MY HERITAGE

A: E. L.

07/03/2023

---Ti preghiamo di rispondere sopra questa linea---Thank you for reaching out to the MyHeritage Support team. Your message has been received. Here is the ticket number for this Support issue for your reference: 369699709. In the meantime, you may also visit our Help Center to get instant answers for most frequently asked questions.In the meantime, visit our Help Center to get instant answers for most frequently asked questions, or check out MyHeritage Knowledge Base to learn more about the many tools and features on MyHeritage.By the way, MyHeritage has launched its first-ever podcast, Blast From My Past! The podcast features stories of people whose lives were changed forever by what they discovered in their family history through MyHeritage. You can search for Blast From My Past and listen to it wherever you get your podcasts, including Spotify and Apple.Best regards,The MyHeritage Support teamans-tid--6ece7925-14dc-42b1-8ad6-3a2fe89476a8--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69aeans-tid--6ece7925-14dc-42b1-8ad6-3a2fe89476a8--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae

MY HERITAGE

A: E. L.

07/03/2023

---Ti preghiamo di rispondere sopra questa linea--- Natalie (MyHeritage) 7 marzo 2023 11.22 (UTC+02:00)================= Si prega di scorrere verso il basso per la traduzione =================  Dear Elena,Thank you for your patience. My name is Natalie, I am from the Billing department and I am happy to assist you.    I understand that you have encountered some issues regarding a recent charge. I'm sorry to hear this has happened and will do all I can to help you.I can see from my end that you purchased a Complete subscription on February 28, 2022, which was renewed on February 28, 2023.  Please know that the automatic renewal of your subscription was specified in the confirmation email you received on the initial date of purchase:  However, I understand that you are not interested to continue and have therefore issued a full refund for the renewal. The funds should be reflected in your PayPal account within the next few business days.  I hope this has clarified things for you, however, of course, should you have any further questions please don't hesitate to ask. I am here to help you!Wishing you a wonderful day!  Kind regards,  Natalie  MyHeritage Support team    ================= Tradotto da Google Traduttore =================  Cara Elena,Grazie per la vostra pazienza. Mi chiamo Natalie, vengo dal dipartimento di fatturazione e sono felice di aiutarti.Mi risulta che hai riscontrato alcuni problemi relativi a un addebito recente. Mi dispiace sapere che è successo e farò tutto il possibile per aiutarti.Vedo dalla mia parte che hai acquistato un abbonamento completo il 28 febbraio 2022, che è stato rinnovato il 28 febbraio 2023.Tieni presente che il rinnovo automatico del tuo abbonamento è stato specificato nell'e-mail di conferma che hai ricevuto alla data iniziale dell'acquisto:Tuttavia, capisco che non sei interessato a continuare e pertanto hai emesso un rimborso completo per il rinnovo. I fondi dovrebbero essere riflessi nel tuo conto PayPal entro i prossimi giorni lavorativi.Spero che questo ti abbia chiarito le cose, tuttavia, ovviamente, se hai ulteriori domande, non esitare a chiedere. Sono qui per aiutarti!Augurandoti una meravigliosa giornata!Cordiali saluti,NataliaIl team di supporto di MyHeritage Conversation history Ufficiolegale 7 marzo 2023 9.44 (UTC+02:00) RECLAMA FACILE: Annullamento Abbonamento - (CPTIT01744858-22) ans-tid--6ece7925-14dc-42b1-8ad6-3a2fe89476a8--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69aeans-tid--6ece7925-14dc-42b1-8ad6-3a2fe89476a8--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae


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