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Mancato rimborso

Risolto Pubblico

Tipologia di problema:

Altro

Reclamo

S. R.

A: MY HERITAGE

29/11/2022

Salve, ho già provveduto a contattarvi sulla mail di supporto da voi indicata, chiedendovi un rimborso per la cifra addebitata per l'abbonamento a mio nome sul vostro sito. Ho consultato la vostra policy che garantisce questo mio diritto. Confido in una risposta più esaustiva delle occasioni passate, in cui mi è stato mandato solo un numero di ticket, senza alcuna risposta. Ricordo che quella volta ho provveduto a rispondere in linea, senza però avere una vostra risposta.Non era mia intenzione possedere un abbonamento, si tratta di un errore.Cordialmente.

Messaggi (2)

MY HERITAGE

A: S. R.

29/11/2022

---Ti preghiamo di rispondere sopra questa linea---Thank you for reaching out to the MyHeritage Support team.Your message has been received.Here is the ticket number for this Support issue for your reference: 1664047099.In the meantime, visit our Help Center to get instant answers for most frequently asked questions, or check out MyHeritage Knowledge Base to learn more about the many tools and features on MyHeritage.By the way, MyHeritage has launched its first-ever podcast, Blast From My Past! The podcast features stories of people whose lives were changed forever by what they discovered in their family history through MyHeritage. You can search for Blast From My Past and listen to it wherever you get your podcasts, including Spotify and Apple.Best regards,The MyHeritage Support teamans-tid--3571a32f-9eb4-4991-a0fc-82346aa2ef7c--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae

MY HERITAGE

A: S. R.

30/11/2022

---Please reply above this line---[Image 1]Isabelle (MyHeritage)November 30, 2022 8:54 AM (UTC+02:00)================= Si prega di scorrere verso il basso per la traduzione =================Dear Stefano,Thank you for being in touch. My name is Isabelle from the billing department and I'm happy to help you.From what I can see in your account, on November 25 2022 you were charged for the Complete Subscription after the two weeks free trial. I understand this wasn't your intention.As per your request, I have issued a full refund for your subscription. The amount should appear in your bank account within the next few business days.Please note that in some cases, it may take up to 10 business days, depending on how quickly your bank processes the transaction.I hope this helps and wish you a nice day.Feel free to contact me again if you have any further questions.================= Tradotto da Google Traduttore =================Caro Stefano,Grazie per essere in contatto. Mi chiamo Isabelle del reparto fatturazione e sono felice di aiutarti.Da quello che posso vedere nel tuo account, il 25 novembre 2022 ti è stato addebitato l'abbonamento completo dopo le due settimane di prova gratuita. Capisco che non era tua intenzione.Come da tua richiesta, ho emesso un rimborso completo per il tuo abbonamento. L'importo dovrebbe essere visualizzato sul tuo conto bancario entro i prossimi giorni lavorativi.Tieni presente che in alcuni casi potrebbero essere necessari fino a 10 giorni lavorativi, a seconda della rapidità con cui la tua banca elabora la transazione.Spero che questo aiuti e vi auguro una buona giornata.Non esitate a contattarmi di nuovo se avete ulteriori domande.Kind regards,IsabelleMyHeritage Support Team[Image 1]UfficiolegaleNovember 29, 2022 3:45 PM (UTC+02:00)RECLAMA FACILE: Mancato rimborso - (CPTIT01663831-87)ans-tid--3571a32f-9eb4-4991-a0fc-82346aa2ef7c--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae ans-tid--3571a32f-9eb4-4991-a0fc-82346aa2ef7c--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae


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