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Richiesta rimborso MYHERITAGE

Chiuso Pubblico

Tipologia di problema:

Altro

Reclamo

G. B.

A: MY HERITAGE

13/12/2022

Buongiorno, ho eseguito una prova di 14 giorni sul sito My Heritage, allegando i miei estremi di pagamento. Alla fine dei 14 giorni mi è stata scalata l'intera quota annuale (ho dimenticato di disdire e non pensavo fosse una quota annuale). Il sito nelle sue politiche prevede un rimborso completo nei primi 30gg se non si è soddisfatti del servizio. Vorrei richiedere per intero il rimborso di questo abbonamento. Il mio ID utente è 1796097182.

Messaggi (1)

MY HERITAGE

A: G. B.

13/12/2022

---Ti preghiamo di rispondere sopra questa linea---Thank you for reaching out to the MyHeritage Support team.Your message has been received.Here is the ticket number for this Support issue for your reference: 778646480.In the meantime, visit our Help Center to get instant answers for most frequently asked questions, or check out MyHeritage Knowledge Base to learn more about the many tools and features on MyHeritage.By the way, MyHeritage has launched its first-ever podcast, Blast From My Past! The podcast features stories of people whose lives were changed forever by what they discovered in their family history through MyHeritage. You can search for Blast From My Past and listen to it wherever you get your podcasts, including Spotify and Apple.Best regards,The MyHeritage Support teamans-tid--8d0e9fb0-47d8-49ad-973b-fcb9346ec974--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae


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