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rimborso abbonamento

Risolto Pubblico

Tipologia di problema:

Altro

Reclamo

S. V.

A: MY HERITAGE

15/05/2023

salve, per sbaglio non ho disdetto l'abbonamento annuale di Myheritage dopo il periodo di prova. In data 14/mag/2023 15:05:33 GMT+02:00. Mi sono stati addebitati €108,58, chiedo gentilmente un rimborso. Grazie. codice transazione: 1Y5119068C898961V Numero della fattura:#25334976. buona giornata.

Messaggi (1)

MY HERITAGE

A: S. V.

17/05/2023

Dear Customer,Thank you for contacting us. I'm Sharon from the MyHeritage Billing Department, and I'm happy to assist you.As per your request, I have issued a full refund for the subscription on Sofia Valenti's account. The amount of  Eur108,58  should appear in her bank account within the next few business days.  Please note that in some cases, it may take up to 10 business days, depending on how quickly her bank processes the transaction.  If there is anything else I can assist you with, please let me know.Kind regards,Sharon  MyHeritage Support teamOn Tuesday, May 16, 2023, 5:59 PM support@myheritage.com


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