---Ti preghiamo di rispondere sopra questa linea--- Natalie (MyHeritage) 19 marzo 2023 15.07 (UTC+02:00)================= Si prega di scorrere verso il basso per la traduzione ================= Dear Gabriele,Thank you for your patience. My name is Natalie, I am from the Billing department and I am happy to assist you. I understand from my colleague that you have encountered some issues regarding a recent charge. I'm sorry to hear this has happened and will do all I can to help you.You were charged because the free trial for one of our subscriptions was started on your MyHeritage account and it was not canceled within the trial period. I can see that you reached out to us on March 13, 2023, and that my colleague got back to you on March 15, 2023, offering you several options, including a full refund. Furthermore, I can confirm that a full refund has been issued on March 16, 2023. The funds should be reflected in your PayPal account within the next few business days. I hope this has clarified things for you, however, of course, should you have any further questions please don't hesitate to ask. I am here to help you!Wishing you a wonderful day! Kind regards, Natalie MyHeritage Support team ================= Tradotto da Google Traduttore ================= Caro Gabriele,Grazie per la vostra pazienza. Mi chiamo Natalie, vengo dal dipartimento di fatturazione e sono felice di aiutarti.Ho appreso dal mio collega che hai riscontrato alcuni problemi relativi a un recente addebito. Mi dispiace sapere che è successo e farò tutto il possibile per aiutarti.Ti è stato addebitato un addebito perché la prova gratuita per uno dei nostri abbonamenti è stata avviata sul tuo account MyHeritage e non è stata annullata entro il periodo di prova.Vedo che ci hai contattato il 13 marzo 2023 e che il mio collega ti ans-tid--78d31361-69ed-42c9-b40a-a85428dcce37--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae