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RIMBORSO PER RINNOVO NON RICHIESTO

Risolto Pubblico

Tipologia di problema:

Altro

Reclamo

L. L.

A: MY HERITAGE

17/02/2023

In data 17/2/2023 mi è stato addebitato su PAYPAL il rinnovo non richiesto dell'abbonamento annuale MyHeritage sottoscritto lo scorso anno. Inoltre il costo è triplicato ed è diventato 242,78€.Chiedo il rimborso immediato e la cancellazione dell'abbonamento annuale

Messaggi (2)

MY HERITAGE

A: L. L.

17/02/2023

---Ti preghiamo di rispondere sopra questa linea---Thank you for reaching out to the MyHeritage Support team. Your message has been received. Here is the ticket number for this Support issue for your reference: 408206692. In the meantime, you may also visit our Help Center to get instant answers for most frequently asked questions.In the meantime, visit our Help Center to get instant answers for most frequently asked questions, or check out MyHeritage Knowledge Base to learn more about the many tools and features on MyHeritage.By the way, MyHeritage has launched its first-ever podcast, Blast From My Past! The podcast features stories of people whose lives were changed forever by what they discovered in their family history through MyHeritage. You can search for Blast From My Past and listen to it wherever you get your podcasts, including Spotify and Apple.Best regards,The MyHeritage Support teamans-tid--c638b040-4495-438c-852d-c0bdfd6d3879--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69aeans-tid--c638b040-4495-438c-852d-c0bdfd6d3879--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae

MY HERITAGE

A: L. L.

19/02/2023

---Ti preghiamo di rispondere sopra questa linea--- Natalie (MyHeritage) 19 febbraio 2023 8.48 (UTC+02:00)================= Si prega di scorrere verso il basso per la traduzione =================  Dear Lisa,Thank you for your patience. My name is Natalie, I am from the Billing department and I am happy to assist you.    I have issued a full refund as per your request since I understand that you didn't realize your subscription would renew automatically.Please note that, depending on your bank, it may take up to 10 business days for the transaction to be processed.  Please know that the automatic renewal of your subscription was specified in the confirmation email you received on the initial date of purchase.  If there is anything else I can assist you with, please let me know.Wishing you a wonderful day!  Kind regards,  Natalie  MyHeritage Support team    ================= Tradotto da Google Traduttore =================  Cara Lisa,Grazie per la vostra pazienza. Mi chiamo Natalie, vengo dal dipartimento di fatturazione e sono felice di aiutarti.Ho emesso un rimborso completo come da tua richiesta poiché mi risulta che non sapevi che il tuo abbonamento si sarebbe rinnovato automaticamente.Tieni presente che, a seconda della tua banca, potrebbero essere necessari fino a 10 giorni lavorativi per l'elaborazione della transazione.Tieni presente che il rinnovo automatico del tuo abbonamento è stato specificato nell'e-mail di conferma che hai ricevuto alla data iniziale dell'acquisto.Se c'è qualcos'altro in cui posso aiutarti, per favore fammelo sapere.Augurandoti una meravigliosa giornata!Cordiali saluti,NataliaIl team di supporto di MyHeritage Conversation history Ufficiolegale 17 febbraio 2023 18.57 (UTC+02:00) RECLAMA FACILE: RIMBORSO PER RINNOVO NON RICHIESTO - (CPTIT01730929-61) ans-tid--c638b040-4495-438c-852d-c0bdfd6d3879--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69aeans-tid--c638b040-4495-438c-852d-c0bdfd6d3879--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae


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