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Rinnovo abbonamento dopo disdetta

Risolto Pubblico

Tipologia di problema:

Pagamento

Reclamo

F. C.

A: MY HERITAGE

14/06/2024

Buongiorno, in data 29/05 ho creato un profilo my heritage usufruendo del periodo di prova gratuito. Non essendo soddisfatta del servizio, nella stessa data ho disdetto l’abbonamento. Così facendo, secondo i termini del contratto, non sarebbe dovuta scattare l’iscrizione al piano annuale con addebito di 121,39 euro, come invece è avvenuto. Ho annullato immediatamente la possibilità di rinnovare l’abbonamento per il 2025 e richiedo il rimborso di quanto mi è stato addebitato impropriamente.

Messaggi (1)

MY HERITAGE

A: F. C.

14/06/2024

Dear Customer,Thank you for contacting us. I’m Judit from the MyHeritage Billing Department, and I’m happy to assist you.I understand that you requested a refund for Ms. Francesca Caselani.As per your request, I have issued a full refund for the subscription. The amount should appear in her bank account within the next few business days.Please note that in some cases, it may take up to 10 business days, depending on how quickly the bank processes the transaction.If there is anything else I can assist you with, please let me know.Kind regards, JuditMyHeritage Support team On Friday, June 14, 2024, 5:15 AM reclami+20240614021528CgM@altroconsumo.it wrote:Rinnovo abbonamento dopo disdetta (s:fonts.googleapis.com) (s:fonts.gstatic.com) (s:fonts.googleapis.com/css2?family=Alegreya+Sans:wght@400;700family=Merriweather:wght@400;700display=swap) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


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