---Ti preghiamo di rispondere sopra questa linea---[Image 1]Ron (MyHeritage)22 dicembre 2022 12.45 (UTC+02:00)================= Please scroll down for translation =================Dear Madia,Please disregard the email just sent as I managed to find your account.Following your request, I have now issued a refund for your subscription. Please note, it can take up to 7 business days for the amount to reflect back onto your account.I apologize for any inconvenience experienced as a result of this.If you run into any further issues, by all means, please don't hesitate to reply. I'm here for you.Kind regards,RonMyHeritage Support team================= Translated by Google-Translate =================Gentile Maddia,Si prega di ignorare l'e-mail appena inviata poiché sono riuscito a trovare il tuo account.A seguito della tua richiesta, ho ora emesso un rimborso per il tuo abbonamento. Tieni presente che possono essere necessari fino a 7 giorni lavorativi affinché l'importo si rifletta sul tuo conto.Mi scuso per gli eventuali disagi causati da ciò.In caso di ulteriori problemi, non esitare a rispondere. Sono qui per te.Cordiali saluti,RonIl team di supporto di MyHeritage[Image 1]Ron (MyHeritage)22 dicembre 2022 12.43 (UTC+02:00)================= Please scroll down for translation =================Dear Sir/Madame,Thank you for contacting us and sorry for the delayed reply. My name is Ron and I would be glad to assist you.I am sorry to hear about this issue. Unfortunately, I was not able to locate your account regis ans-tid--bf955145-d7e4-47ab-9ea5-e7aba896f95f--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae