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Rinnovo automatico annuale

Chiuso Pubblico

Tipologia di problema:

Altro

Reclamo

M. G.

A: MY HERITAGE

19/12/2022

Buongiorno. Due settimane fa mi sono iscritta sul sito di My Heritage in prova gratuita semplicemente perché volevo modificare un paio di foto con la funzione AI. Dopo un'oretta era mia intenzione disattivare il rinnovo della mia offerta, peccato che ogni volta al momento di disattivare il mio abbonamento la pagina internet di Myheritage crashava e io in queste due settimane non sono mai riuscita a disinstallare il mio abbonamento, nonostante ci abbia provato innumerevoli volte.Oltretutto sul sito di Myheritage era specificato che sarebbe stata inviata una mail il giorno prima del rinnovo, per ricordarmi, se avessi voluto, di disattivare il mio account. Non è mai arrivata.Stamattina mi sono svegliata con la mail di Myheritage accompagnata dalla fattura di 120 euro che mi hanno tolto per il rinnovo annuale del mio abbonamento. Vorrei si potesse fare qualcosa, se entro un certo limite di giorni si può annullare tutto, perché è un abbonamento che non mi serve e soprattutto il sito è abbastanza scorretto. E in più, purtroppo non mi posso concedere il lusso, soprattutto in questo periodo storico, di buttare 120 euro al vento. Vi prego di aiutarmi se è possibile.

Messaggi (5)

MY HERITAGE

A: M. G.

19/12/2022

---Ti preghiamo di rispondere sopra questa linea---Thank you for reaching out to the MyHeritage Support team.Your message has been received.Here is the ticket number for this Support issue for your reference: 427811344.In the meantime, visit our Help Center to get instant answers for most frequently asked questions, or check out MyHeritage Knowledge Base to learn more about the many tools and features on MyHeritage.By the way, MyHeritage has launched its first-ever podcast, Blast From My Past! The podcast features stories of people whose lives were changed forever by what they discovered in their family history through MyHeritage. You can search for Blast From My Past and listen to it wherever you get your podcasts, including Spotify and Apple.Best regards,The MyHeritage Support teamans-tid--bf955145-d7e4-47ab-9ea5-e7aba896f95f--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae

MY HERITAGE

A: M. G.

22/12/2022

---Ti preghiamo di rispondere sopra questa linea---[Image 1]Ron (MyHeritage)22 dicembre 2022 12.43 (UTC+02:00)================= Please scroll down for translation =================Dear Sir/Madame,Thank you for contacting us and sorry for the delayed reply. My name is Ron and I would be glad to assist you.I am sorry to hear about this issue. Unfortunately, I was not able to locate your account regis ans-tid--bf955145-d7e4-47ab-9ea5-e7aba896f95f--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae

MY HERITAGE

A: M. G.

22/12/2022

---Ti preghiamo di rispondere sopra questa linea---[Image 1]Ron (MyHeritage)22 dicembre 2022 12.45 (UTC+02:00)================= Please scroll down for translation =================Dear Madia,Please disregard the email just sent as I managed to find your account.Following your request, I have now issued a refund for your subscription. Please note, it can take up to 7 business days for the amount to reflect back onto your account.I apologize for any inconvenience experienced as a result of this.If you run into any further issues, by all means, please don't hesitate to reply. I'm here for you.Kind regards,RonMyHeritage Support team================= Translated by Google-Translate =================Gentile Maddia,Si prega di ignorare l'e-mail appena inviata poiché sono riuscito a trovare il tuo account.A seguito della tua richiesta, ho ora emesso un rimborso per il tuo abbonamento. Tieni presente che possono essere necessari fino a 7 giorni lavorativi affinché l'importo si rifletta sul tuo conto.Mi scuso per gli eventuali disagi causati da ciò.In caso di ulteriori problemi, non esitare a rispondere. Sono qui per te.Cordiali saluti,RonIl team di supporto di MyHeritage[Image 1]Ron (MyHeritage)22 dicembre 2022 12.43 (UTC+02:00)================= Please scroll down for translation =================Dear Sir/Madame,Thank you for contacting us and sorry for the delayed reply. My name is Ron and I would be glad to assist you.I am sorry to hear about this issue. Unfortunately, I was not able to locate your account regis ans-tid--bf955145-d7e4-47ab-9ea5-e7aba896f95f--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae

M. G.

A: MY HERITAGE

22/12/2022

Grazie Ron, ti ringrazio infinitamente! Grazie per aver risolto questo problema, God bless you

MY HERITAGE

A: M. G.

22/12/2022

---Ti preghiamo di rispondere sopra questa linea---Thank you for reaching out to the MyHeritage Support team.Your message has been received.Here is the ticket number for this Support issue for your reference: 193434957.In the meantime, visit our Help Center to get instant answers for most frequently asked questions, or check out MyHeritage Knowledge Base to learn more about the many tools and features on MyHeritage.By the way, MyHeritage has launched its first-ever podcast, Blast From My Past! The podcast features stories of people whose lives were changed forever by what they discovered in their family history through MyHeritage. You can search for Blast From My Past and listen to it wherever you get your podcasts, including Spotify and Apple.Best regards,The MyHeritage Support teamans-tid--bcb51f6d-0002-4611-8150-18a834c9cd86--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae


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