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Rinnovo automatico servizio non richiesto

Risolto Pubblico

Tipologia di problema:

Altro

Reclamo

D. S.

A: MY HERITAGE

19/01/2023

Buongiorno,in data 05/01/2023 mi sono iscritta al sito MyHeritage e ho aderito al periodo di prova gratuita di 14 giorni.In data 19/01/2023 mi sono stati addebitati 121,39 euro per la sottoscrizione annuale SENZA RICEVERE ALCUN PREAVVISO.Chiedo un rimborso completo del piano collegato all'account 1828477542 in quanto è un servizio che non ho richiesto e di cui non sono soddisfatta, come previsto dalle Terms and Conditions, sezione Fees and Payments - 3. Refund Policy.Ho provato, come da politica di rimborso, a contattare il supporto clienti, ma il link non è accessibile.Inoltre, non sono disponibili numeri di telefono per chiamate dall'Italia.Cordialmente,Daniela

Messaggi (3)

MY HERITAGE

A: D. S.

19/01/2023

---Ti preghiamo di rispondere sopra questa linea---Thank you for reaching out to the MyHeritage Support team. Your message has been received. Here is the ticket number for this Support issue for your reference: 933721249. In the meantime, you may also visit our Help Center to get instant answers for most frequently asked questions.In the meantime, visit our Help Center to get instant answers for most frequently asked questions, or check out MyHeritage Knowledge Base to learn more about the many tools and features on MyHeritage.By the way, MyHeritage has launched its first-ever podcast, Blast From My Past! The podcast features stories of people whose lives were changed forever by what they discovered in their family history through MyHeritage. You can search for Blast From My Past and listen to it wherever you get your podcasts, including Spotify and Apple.Best regards,The MyHeritage Support teamans-tid--59d16e4d-79ae-4123-8b6d-2e39dd1a6487--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69aeans-tid--59d16e4d-79ae-4123-8b6d-2e39dd1a6487--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae

MY HERITAGE

A: D. S.

22/01/2023

---Ti preghiamo di rispondere sopra questa linea--- Natalie (MyHeritage) 22 gennaio 2023 9.38 (UTC+02:00)================= Bitte scrollen Sie zur aœbersetzung nach unten =================  Dear Daniela,Thank you for your patience. My name is Natalie, I am from the Billing department and I am happy to assist you.    I understand that you do not want to continue with a yearly subscription. Therefore  I have issued a full refund as per your request.Please note that in some cases it may take up to 10 business days for the refund to appear in your account.You were charged because the free trial for one of our subscriptions was started on your MyHeritage account and it was not canceled within the trial period. A free trial can be canceled at any time from your account online.  If there is anything else I can assist you with, please let me know.Wishing you a lovely day!  Kind regards,  Natalie  MyHeritage Support team    ================= aœbersetzt mit Hilfe von Google-Translate =================  Gentile Daniela,Grazie per la vostra pazienza. Mi chiamo Natalie, vengo dal dipartimento di fatturazione e sono felice di aiutarti.Capisco che non vuoi continuare con un abbonamento annuale. Pertanto ho emesso un rimborso completo secondo la tua richiesta.Tieni presente che in alcuni casi potrebbero essere necessari fino a 10 giorni lavorativi prima che il rimborso appaia sul tuo conto.Ti è stato addebitato un addebito perché la prova gratuita per uno dei nostri abbonamenti è stata avviata sul tuo account MyHeritage e non è stata annullata entro il periodo di prova. Una prova gratuita può essere annullata in qualsiasi momento dal tuo account online.Se c'è qualcos'altro in cui posso aiutarti, per favore fammelo sapere.Ti auguro una bella giornata!Cordiali saluti,NataliaIl team di supporto di MyHeritage Ufficiolegale 19 gennaio 2023 21.16 (UTC+02:00) RECLAMA FACILE: Rinnovo automatico servizio non richiesto - (CPTIT01701578-04) ans-tid--59d16e4d-79ae-4123-8b6d-2e39dd1a6487--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69aeans-tid--59d16e4d-79ae-4123-8b6d-2e39dd1a6487--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae

D. S.

A: MY HERITAGE

22/01/2023

Thank you Natalie!Best regards, Daniela


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