indietro

Macchinetta del caffè a 2 euro mene addebitano altri 44

Risolto Pubblico

kitchenchef club

Apri un reclamo

Tipologia di problema:

Altro

Reclamo

V. M.

A: kitchenchef club

18/11/2023

Buongiorno ho risposto a un annuncio dove si diceva che consoli due euro veniva data una macchinetta del caffè direttamente a casa. Ho utilizzato la mia carta prepagata sia per me che per una mia amica. Dopo messaggio di conferma di procedura conclusa correttamente ho ricevuto mail di spam a cui non ho risposto ma alla carta di credito da cui sono stati prelevati due euro sono stati addebitati altri 44,50€ senza nessun avviso o ulteriore autorizzazione.Esigo il rimborso perché non corretto né preavvisato addebito

Messaggi (2)

kitchenchef club

A: V. M.

18/11/2023

- Please type your reply above this line -Dear Ufficiolegale, Thank you for contacting us!We have received your request and a support representative will be reviewing your request within 24-48 hours.Thank you for your patience - We are looking forward to helping you! Best regards, Customer Support[JXWVRR-7MY9N]

kitchenchef club

A: V. M.

20/11/2023

- Please type your reply above this line -Your request (2283501) has been updated. To add additional comments, reply to this email.----------------------------------------------Legal and Compliance, Nov 20, 2023, 14::28 GMT+1Dear All,We thank you for the trust you have placed in us by sending us the disagreement of Ms. VALENTINA MANDRINI.We have identified the account in question, however, we can also see that the user account details do not coincide with those of the person making the complaint and subsequently the request presented.Given this verification, to ensure the privacy and security of our user, we kindly ask that the person who has made the registration on our page be the one who contacts us to clarify this issue.On the other hand, if it is not possible for the person who initially registered with us, to contact us, we ask Ms. VALENTINA MANDRINI, to please provide a letter of authorization in which we can verify that she can act on behalf of the user and we will gladly manage said incident. directly with her.We remain available for any further inquiries.Best regards,Legal and Compliance[JXWVRR-7MY9N]


Hai bisogno di aiuto?

I nostri avvocati esperti in diritto del consumo sono a disposizione dei nostri soci per fornire un consiglio personalizzato

Chiama il nostro servizio

I nostri avvocati avvocati sono disponibili dal lunedì al venerdì, dalle 9:00 alle 12:30 e dalle 13:00 alle 17:00 (il venerdì fino alle 16:00).