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Complaint for Refund - Ovoko.it

Risolto Pubblico

Tipologia di problema:

Reso

Reclamo

F. L.

A: OVOKO

24/07/2024

Dear RRR.LT - OVOKO.it I am writing to file a formal complaint regarding the non-refund of an order I placed on your website. Order Summary: Order Date: June 10, 2024 Product: Lexus CT 200H Headlight (8118576150) Amount Paid: €455, including €35 shipping costs Delivery Date: June 17, 2024 Exercise of Right of Withdrawal: On June 24, 2024, within the terms established by law and your return policy, I communicated via the web my intention to withdraw from the contract and return the product. Product Return: I returned the product following your instructions and received confirmation of its arrival at your warehouse on June 26, 2024. Refund Request: Despite it being 28 days since the product was returned, I have not yet received a refund for the amount paid, which is €455. Payment Request: Therefore, I request that you credit the amount of €455 to the payment method used for the purchase as soon as possible. Refund Deadline: I ask you to process the refund within 15 days of receiving this letter, after which I will take action to protect my rights. I am attaching to this letter a copy of the withdrawal notice and the confirmation of the product's return. I await a response within 15 days of receipt of this letter, the same being valid as a formal notice pursuant to and for the purposes of the art. 1219 c.c. Sincerely, Francesco Liuzzi Allegati: Conferma ordine Ricevuta di pagamento Copia comunicazione di recesso + ricevuta di consegna

Messaggi (2)

OVOKO

A: F. L.

14/09/2024

Ramune P (Ovoko IT) 14 set 2024, 18:26 EEST Salve,La ringraziamo per la Sua e-mail. Ci scusiamo per la risposta in ritardo.Desideriamo informarla che abbiamo effettuato due richieste al corriere DPD per il ritiro del Suo pacco.BRT ci ha comunicato che non è stato possibile effettuare il ritiro a causa dell'assenza di una persona al momento del passaggio.Come indicato nei nostri Termini e condizioni, e dopo aver compilato il modulo di reso, le parti da restituire devono essere consegnate al corriere o lasciate presso un punto di ritiro (se è disponibile un'etichetta di reso) entro 5 giorni dall'invio del modulo di reso su Ovoko.it.Di conseguenza, la garanzia sui resi non è più applicabile.Per ulteriori informazioni, può cliccare sul seguente link: ovoko.itolitica-sui-resiCi scusiamo per l'inconveniente.Cordiali saluti,RamunėCustomer Support SpecialistOvoko RRR.LT Reclami 24 lug 2024, 20:00 EEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Questa email è un servizio di Ovoko IT. Ovoko, UAB. Žirmūnų g. 70 - 701, LT-09124 Vilnius. +370 673 34330. © 2020 rrr.lt. Unsubscribe help@rrr.lt RRR.LT [LPWP17-12NJR]

OVOKO

A: F. L.

14/09/2024

Please click an image below to rate our Customer Service---------------Not sure what this relates to?Here's a reminder of what your request was about: Ramune P (Ovoko IT) 14 set 2024, 18:26 EEST Salve,La ringraziamo per la Sua e-mail. Ci scusiamo per la risposta in ritardo.Desideriamo informarla che abbiamo effettuato due richieste al corriere DPD per il ritiro del Suo pacco.BRT ci ha comunicato che non è stato possibile effettuare il ritiro a causa dell'assenza di una persona al momento del passaggio.Come indicato nei nostri Termini e condizioni, e dopo aver compilato il modulo di reso, le parti da restituire devono essere consegnate al corriere o lasciate presso un punto di ritiro (se è disponibile un'etichetta di reso) entro 5 giorni dall'invio del modulo di reso su Ovoko.it.Di conseguenza, la garanzia sui resi non è più applicabile.Per ulteriori informazioni, può cliccare sul seguente link: ovoko.itolitica-sui-resiCi scusiamo per l'inconveniente.Cordiali saluti,RamunėCustomer Support SpecialistOvoko RRR.LT Reclami 24 lug 2024, 20:00 EEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Questa email è un servizio di Ovoko IT. Ovoko, UAB. Žirmūnų g. 70 - 701, LT-09124 Vilnius. +370 673 34330. © 2020 rrr.lt. Unsubscribe help@rrr.lt RRR.LT [LPWP17-12NJR]


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