Gentile Cliente,nel rappresentare il nostro più profondo rammarico per le circostanze portate alla ns attenzione, rileviamo che la riparazione risulta essersi conclusa positivamente in data 10 novembre u.s. e che, a fronte delle Sue segnalazioni - pur non ravvisando inadempimenti a carico di Arval - si è provveduto a mitigare le difficoltà derivanti dalla suddetta, attraverso la previsione delle misure compensative più idonee.Cordiali Saluti,Team Customer CareDa: Inviato: lunedì 30 ottobre 2023 12:21A: ARVI Customer Care arvi.customercare@arval.itOggetto: [EXTERNAL] RECLAMA FACILE: SIG. DARIO CASIRAGHI - (CPTIT01906797-68)EXTERNAL SENDER - EMETTEUR EXTERNEBe cautious before opening attachments or clicking on any links. If in doubt, use 'Report Email/ReportPhishing' button or contact your CSIRT. Soyez vigilants avant d'ouvrir les pièces jointes ou de cliquer sur les liens. En cas de doute, signalez le message via le bouton 'Report Email/ReportPhishing' ou contactez votre CSIRT. This message and any attachments (the message) is intended solely for the addressees and is confidential.If you receive this message in error, please delete it and immediately notify the sender. Any use not in accord with its purpose, any dissemination or disclosure, either whole or partial, is prohibited except formal approval.The Internet can not guarantee the integrity of this message. ARVAL (and its subsidiaries) shall (will) not therefore be liable for the message if modified.