indietro

Cancellation of Subscription

Risolto Pubblico

Tipologia di problema:

Annullamento del servizio

Reclamo

D. B.

A: Eroica

10/09/2024

Hello, My wife and myself were supposed to take part to Eroica race but unfortunately we got severly injured in February and my wife sent medical attests to the organisers explaining we will not be able to participate to the race (not this year and maybe never). After several emails (the first being in June 28) they refuse to reimburse our participation fee and also refuse to refund the rental of the bikes we did to take part to the race (while the race is sold out and we knew that at that time some friends of ours were struggling to get a bike so they would have been able to easily rent those bikes to other people). The only thing they offer is to postpone our participation to the race to next year while we don't even know if this would be feasible for us. As you can see on the medic attest we could only get back at work in October 2024. This was sent months before the race and we really feel scammed here. Thank you for your help.

Messaggi (3)

Eroica

A: D. B.

11/09/2024

La richiesta (29802) è stata aggiornata. Per aggiungere altri commenti, rispondi a questa email. Team Iscrizioni (L'Eroica) 11 set 2024, 18:19 CEST Caro Reclami ,ci dispiace molto che non possa unirsi a noi.Le confermo che abbiamo spostato la sua iscrizione all'edizione del prossimo anno. Appena si apriranno le iscrizioni (mese di dicembre) riceverà una mail con le indicazioni su come procedere alla ri-attivazione ed al pagamento dei diritti di segreteria (15€).Augurandole una pronta guarigione, la salutiamo.Cordiali saluti,Team IscrizioniHi Reclami ,we are very sorry that you will not be able to join us.I confirm that we have moved your registration to next year's edition. As soon as registration opens (December), you will receive an email with instructions on how to proceed with the re-activation and payment of the secretarial fee (€15).Kind regards wishing you a speedy recovery.Eroica Team Reclami 10 set 2024, 21:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Questa email è un servizio di L'Eroica. Fornito da Zendesk. [RNZ5N7-GEJ2R]

D. B.

A: Eroica

11/09/2024

I don't want to participate next year and probably will my wife never be able to get back on a bike. This is complete bullshit and you could AT LEAST refund the renting of the bikes that you rented out to some others. Medic attests were sent to you months before the race is taking place. You are just scamming people by refusing refunds. Such a shame when i think we were planning to come with a group of 28 people. This is just showing how greedy you are! i'm deeply disappointed by your posture and your lack of consideration towards the horrible things we had to go through.

Eroica

A: D. B.

12/09/2024

Salve, Reclami.Desideriamo un’opinione riguardo al nostro servizio clienti. Questo è un invito a rispondere a una semplice domanda facendo clic su uno dei link seguenti:Come valuteresti l’assistenza che hai ricevuto?Buona, mi ha soddisfattoNegativa, non mi ha soddisfattoLa richiesta riguardava: Team Iscrizioni (L'Eroica) 11 set 2024, 18:19 CEST Caro Reclami ,ci dispiace molto che non possa unirsi a noi.Le confermo che abbiamo spostato la sua iscrizione all'edizione del prossimo anno. Appena si apriranno le iscrizioni (mese di dicembre) riceverà una mail con le indicazioni su come procedere alla ri-attivazione ed al pagamento dei diritti di segreteria (15€).Augurandole una pronta guarigione, la salutiamo.Cordiali saluti,Team IscrizioniHi Reclami ,we are very sorry that you will not be able to join us.I confirm that we have moved your registration to next year's edition. As soon as registration opens (December), you will receive an email with instructions on how to proceed with the re-activation and payment of the secretarial fee (€15).Kind regards wishing you a speedy recovery.Eroica Team Reclami 10 set 2024, 21:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Questa email è un servizio di L'Eroica. Fornito da Zendesk. [RNZ5N7-GEJ2R]


Hai bisogno di aiuto?

I nostri avvocati esperti in diritto del consumo sono a disposizione dei nostri soci per fornire un consiglio personalizzato

Chiama il nostro servizio

I nostri avvocati avvocati sono disponibili dal lunedì al venerdì, dalle 9:00 alle 12:30 e dalle 13:00 alle 17:00 (il venerdì fino alle 16:00).