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Mancata consegna auto

Chiuso Pubblico

Tipologia di problema:

Altro

Reclamo

A. A.

A: Do You Italy

26/09/2024

Buonasera. Ho prenotato un auto online con do you italy. Oggi pomeriggio quando sono andato a ritirare l'auto presso l'aeroporto di Bergamo, non mi hanno consegnato la vettura prenotata perché non hanno accettato il pagamento con la mia carta mastercard perché era una prepagata, cosa che mi ha messo in grave difficoltà perché impossibilitato a sbrigare le mie faccende programmate. Quando ho provveduto però a di fare l'acquisto il pagamento lo ha consentito, ma il resto non era specificato. Una brutta sorpresa al mio arrivo. In pratica sono rimasto a piedi non riuscendo a fare nulla

Messaggi (2)

Do You Italy

A: A. A.

30/09/2024

- Please type your reply above this line - Your request (4527288) has been updated. If you wish to add additional comments, please reply to this email. Help (DYI - DoYouItaly) 30 Sept 2024, 10:17 CEST Hi, Thank you for contacting us. With most car rental companies it’s necessary to have a credit card in order to collect the car. The hire company usually takes a deposit when you collect the car to protect themselves against losing money. If something happens while you have the car, they will keep some or all of the deposit to pay for it. For example, if you get a speeding fine or if you return the car with damage, late or especially dirty. The type of card accepted depends on each individual hire company. You can find all the information about which cards are accepted in the conditions of each offer before booking and again on your rental voucher. I’m afraid the hire company aren’t able to give you the car if you don’t have a credit card. For future reference, if you’re unsure about the cards that are accepted with a particular company, you can always check this with us beforehand. For us to refund the money from a prepaid booking, you’re always required to cancel it before the time stated on your rental voucher. You can see the cancellation policy in the conditions before booking and again on your rental voucher. I’m sorry but as you did not cancel your booking beforehand, we aren’t able to offer a refund on this occasion. If you have any further questions or comments, please don’t hesitate to contact us. Kind regards, James DoYouSpain.com - Carjet.com - DoyouItaly.com Reclami 26 Sept 2024, 21:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from DYI - DoYouItaly. [X5PM3P-67REG]

A. A.

A: Do You Italy

30/09/2024

Non ho potuto annullare l'operazione in anticipo perché arrivando in orario stabilito per il ritiro l'operatore mi ha fatto perdere tempo facendo sforare l'orario per chiedere l'annullamento. Ho capito che invece di venire incontro ai clienti ogni scusa é buona per fare soldi. Politica poco seria.....e truffaldina visto che con la stessa carta avete incassato i soldi senza problemi.


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