We contacted you a few days ago to see if you had a chance to review the latest update from Fruugo Customer Care. (2798012)We haven't heard back so we'll solve the ticket for the time being.We hope you resolved the issue successfully, but, if this isn't the case, simply reply to this email within the next few days and your ticket will reopen again automatically.To review, comment and reopen the request, follow the link below::fruugo.zendesk.com/hc/requests/2798012We'd love to hear what you think of our customer service. Please take a moment to answer one simple question below:Come valuteresti l'assistenza che hai ricevuto?Puoi copiare il seguente indirizzo nel browser per valutare: s:fruugo.zendesk.com/requests/2798012/satisfaction/new/QWXfY6Ow2VpVnzIAzgdkiHTQg?locale=22 ----------------------------------------------Risposta fornita da: Vienna, 9 feb 2023, 11::06 GMTCiao,Grazie per la vostra email.Posso confermare che questo ordine è stato ora emesso con un rimborso.Spero che questo aiuti a risolvere la tua domanda. Se hai bisogno di ulteriore assistenza, non esitare a contattarci.Si prega di accettare le mie scuse per gli eventuali disagi causati.Cordiali saluti,ViennaFruugo Customer Care----------------------------------------------Risposta fornita da: Ufficiolegale, 6 feb 2023, 10:48 GMT[MRZG0E-KK5M9] (:altroconsumo.it/reclamarerivacy)[MRZG0E-KK5M9]