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Mancato consegna di auto noleggiato

In lavorazione Pubblico

Tipologia di problema:

Autonoleggio

Reclamo

V. L.

A: Carjet

19/08/2025

Buongiorno. Ho prenotato e pagato un auto su piattaforma Carjet in mese di aprile per il periodo da 2/08-17/08. Arrivato in data di02/08 in Romania. La ditta Flex Wais Car a Rent Otopeni. Si e rifiutata di consegnare la machina per mancata carta di credito. Per me e una motivazione per non noleggiare la macchina. Abbiamo chiamato il Carjet ma nessuno ci ha risposto. Tengo a precisare che non ci e stato data nessuna macchina. E non siamo riusciti ad avere nessun rimborso. Grazie mille

Messaggi (1)

Carjet

A: V. L.

21/08/2025

- Please type your reply above this line - Your request (5967528) has been updated. If you wish to add additional comments, please reply to this email. Help (CJT - CarJet) 21 Aug 2025, 10:11 CEST Good morning, All car hire companies require that the main driver has a credit card in their name in order to collect the car. You can find this information in the terms and conditions on our website before booking and again on your rental voucher. To obtain a refund of a prepaid booking you must cancel it before the start of your rental using the links contained in the voucher or through the My Booking section of our website. As we didn’t receive a cancellation request from you before the pick up time, we aren’t able to offer a refund on this occasion. Kind regards, Andreea DoYouSpain.com - Carjet.com - DoyouItaly.com Reclami 19 Aug 2025, 12:45 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from CJT - CarJet. [3KX1RX-ENR7P]


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