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Searcharter LTD

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Altro

Reclamo

F. M.

A: Searcharter LTD

02/09/2023

Spett. Searchartet In data 10/08/2023 ho prenotato il volo n° L13751 da Milano Malpensa a Palma di Maiorca per il giorno 13/08/2023 con la Vostra compagnia. In data 11/08/2023 tramite una vostra chiamata mi è stato comunicato che a causa di un numero di prenotazioni eccessivo rispetto ai posti effettivamente disponibili, non vi erano più posti liberi su quel volo e che il primo volo a disposizione per la mia destinazione sarebbe partito dalla Linate nella stessa giornata.Tale modifica ha comportato un aggravio di costi in quanto ho dovuto provvedere a mie spese al trasferimento tramite taxi da un aeroporto all'altro in quanto il rientro era previsto sul Malpensa. Quando mi è stato comunicato la modifica, mi è stato detto che avreste provveduto ad un rimborso di 50€ oltre a non essere mai arrivato non è sufficiente a coprire le spese.Con la presente richiedo pertanto la corresponsione dell’indennizzo previsto ai sensi dell’art. 7, Reg. UE n.261/04 [oltre al risarcimento di tutti i danni subiti da stimarsi complessivamente in € 120]. Vi invito a corrispondermi quanto prima tale somma tramite riaccredito sul mezzo di pagamento utilizzato per la prenotazione. In mancanza di un riscontro entro 15 giorni dal ricevimento della presente, mi riservo di adire le vie legali a tutela dei miei diritti. In fede, Francesco Messina

Messaggi (2)

Searcharter LTD

A: F. M.

02/09/2023

Dear Passenger,thank you for contacting our servicewe will reply to your message as soon as possiblewe ask you to follow some simple rules that would keep the management of the requests more fluent:    if you have already sent us a request,  please wait for our response.  We are working continously to provide an answer to all the requestsplease  avoid to send us the same request more times  in order to avoid confusion and to keep all the conversation in one placeplease send us your request  replying to an email that we have already sent you  in order to keep all the conversation in one placeplease write us preferably through the email address used in the booking process, this will help us to identify your bookingIf you are contacting us for a refund that has already been authorized by Searcharter, please refer to your booking website.Thank you for your patience.Kindest regards-- Searcharter - Assistance and Information Team

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A: F. M.

02/09/2023

Dear Passenger,thank you for contacting our servicewe will reply to your message as soon as possiblewe ask you to follow some simple rules that would keep the management of the requests more fluent:    if you have already sent us a request,  please wait for our response.  We are working continously to provide an answer to all the requestsplease  avoid to send us the same request more times  in order to avoid confusion and to keep all the conversation in one placeplease send us your request  replying to an email that we have already sent you  in order to keep all the conversation in one placeplease write us preferably through the email address used in the booking process, this will help us to identify your bookingIf you are contacting us for a refund that has already been authorized by Searcharter, please refer to your booking website.Thank you for your patience.Kindest regards-- Searcharter - Assistance and Information Team


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