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Mancato rimborso per annullamento assicurazione

Risolto Pubblico

Tipologia di problema:

Altro

Reclamo

W. G.

A: Do You Italy

20/01/2025

Spett. DOYOUITALY Nonostante le vostra mail (che incollo qui di seguito) non ho ricevuto alcun rimborso, nonostante vari solleciti e aver indicato l'iban richiesto, ovvero, un iban intestato al medesimo intestatario della carta con cui è stato fatto il pagamento, visto è considerato che la carta medesima non è abilità a ricevere rimborsi. In mancanza di riscontro entro 15 giorni dal ricevimento della presente, non esiterò ad adire le vie legali a tutela dei miei diritti. Thank you for contacting DoYouItaly.com. We have cancelled your Assicurazione Platinum 60562147 as requested. The refund will be done back onto the same card you used to pay. Please allow 3 or 4 days for the bank to process your refund. Thank you very much. Kind regards Claire Davis DoYouItaly.com

Messaggi (1)

Do You Italy

A: W. G.

21/01/2025

- Please type your reply above this line - Your request (4928851) has been updated. If you wish to add additional comments, please reply to this email. Help (DYI - DoYouItaly) 21 Jan 2025, 17:04 CET Good afternoon, Thank you for contacting us. The protocol in this type of situation is as follows: The system will attempt to refund the amount automatically within a maximum period of 30 days. If after this time the refund is not successful, we will contact you to request the necessary bank details. It is important to note that the bank details must be sent in PDF format and issued directly by your bank, as required in these cases. The first refund attempt was made on December 28, so it will be necessary to wait until January 28 to proceed with the next step, if necessary. We remain at your disposal for any additional questions. Sincerely, Gabriela DoYouSpain.com - Carjet.com - DoyouItaly.com Reclami 20 Jan 2025, 20:45 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from DYI - DoYouItaly. [3WP3N1-L0496]


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