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Mancato rimborso

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Go to gate

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Tipologia di problema:

Altro

Reclamo

D. T.

A: Go to gate

26/01/2023

Due anni dopo ancora non rimborsano!Biglietto acquistato dal loro sito per volare con Italia da Milano a Parigi a febbraio 2021. Cancellato da Alitalia, sono ancora in attesa del rimborso che loro si sono impegnati ad ottenere. Dopo due anni l'unica risposta che il loro scadente servizio di assistenza sanno darti è il tuo rimborso è sospeso devi aspettare, riceverai il bonifico il prima possibile.Peggior esperienza mai avuta durante un viaggio, sconsiglio a chiunque.

Messaggi (4)

Go to gate

A: D. T.

26/01/2023

Dear Sir/Madam, We would like to help you with your question but unfortunately your query has not been registered. Please note that this is an automatically generated e-mail. To enable us to help you and to give our customers the best service possible, we use contact forms. You can find these under 'Support /Contact us' on our website. Under 'Support' on our website you will find our most frequently asked questions, where we hope you will find the answer to your question. If you cannot find the answer there, please fill in the contact form and we will get back to you as soon as possible. We look forward to helping you. Kind regards, Gotogate

D. T.

A: Go to gate

26/01/2023

Mi state prendendo in giro, &#232 due anni che la mia richiesta &#232 registrata, sul vostro sito non si pu&#242 vedere nessun aggiornamento, non so se vi siete rubati i soldi ma di sicuro sapete della mia richiesta siccome la vostra assistenza continua a chiedermi di aspettare!

D. T.

A: Go to gate

21/02/2023

Non state facendo nulla per rimborsarmi!

Go to gate

A: D. T.

21/02/2023

Dear Sir/Madam, We would like to help you with your question but unfortunately your query has not been registered. Please note that this is an automatically generated e-mail. To enable us to help you and to give our customers the best service possible, we use contact forms. You can find these under 'Support /Contact us' on our website. Under 'Support' on our website you will find our most frequently asked questions, where we hope you will find the answer to your question. If you cannot find the answer there, please fill in the contact form and we will get back to you as soon as possible. We look forward to helping you. Kind regards, Gotogate


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