Buongiorno, ho fatto un'ordine sul vostro sito all'inizio di Settembre. Il 7 settembre vi ho inviato un'email perché nell'applicazione 17TRACK non risultava il mio ordine e non potevo tracciarlo, mi avete risposto in questo modo:Hello Karin,I am writing this email to you just to shed some light on some of the challenges we have been faces and explanations regarding your order. During this period we are in the process of transitioning to new suppliers due to the poor shipping rates and cost of garms by our previous supplier which has affected the overall stability of our business hence why there has been an unexpected delay on your order which we truly apologise for. I understand this is an inconvenience on your behalf so we would like to compensate you for this delay with Free items added to your order. Goodness! We will be finalising all the details regarding your order and general logistics of our business by the end of the week with our new suppliers so your orders will be updated by the end of the week. Thank you so much for your patience with us and if you have any other questions please feel free to let us know Kind Regards Elohim Saga Il 13 settembre vi ho inviato un'altra mail per un aggiornamento, però non ho mai ricevuto un riscontro.Ormai siamo a NOVEMBRE e io del pacco non so nulla, ho chiesto info anche tramite il vostro sito, ma 0.Chiedo il rimborso della somma spesa, mi sono stancata di aspettare.grazie,karin