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problema con carta di credito

Chiuso Pubblico

Tipologia di problema:

Autonoleggio

Reclamo

D. M.

A: Carjet

08/05/2025

ho prenotato un'auto online ed ho regolarmente pagato quanto richiesto. Nella struttura a cui avevo prenotato l'auto (l'aereoporto di Koln in Germania) non hanno accettato la carta di credito American Express (che era espressamente accettata sul sito) e per avere l'auto ho dovuto sborsare altri €.290,00 che, secondo quanto detto per mail e per telefono da un referente in Spagna, mi dovevano essere rimborsati quando l'auto veniva restituita. Non avendo ricevuto niente da loro dopo che l'auto è stata restituita il 10/4 u.s. ho scritto una mail a cui mi hanno risposto picche ieri.

Messaggi (3)

Carjet

A: D. M.

08/05/2025

- Please type your reply above this line - Your request (5331868) has been updated. If you wish to add additional comments, please reply to this email. Help (CJT - CarJet) 8 May 2025, 15:37 CEST Good afternoon, Thank you for contacting us. As you were informed, this rental company only accepted the AMEX card if you purchased additional insurance at the local office. Therefore, you had to purchase the policy from the rental company in order to pick up the car. We inform you that we have processed the refund for the insurance you purchased on our website. We attach proof of reimbursement to this email. To avoid similar situations in your future reservations, remember to review the details of the offer carefully. We remain at your disposal for any future inquiries. Regards, Gabriela DoYouSpain.com - Carjet.com - DoyouItaly.com Reclami 8 May 2025, 10:45 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from CJT - CarJet. [E473WZ-LDM36]

D. M.

A: Carjet

12/05/2025

Ho dovuto pagare €290.00 per un vostro errore per cui non vedo come possa essere soddisfatto di aver ricevuto €. 50,!! Avrete mie notizie! Alessandro Vannini

Richiesta di assistenza 12 maggio 2025

Carjet

A: D. M.

13/05/2025

- Please type your reply above this line - Your request (5351657) has been updated. If you wish to add additional comments, please reply to this email. Help (CJT - CarJet) 13 May 2025, 11:05 CEST Good morning, Thank you for reaching out to us. We have reviewed your case with the rental company, and they have informed us that you purchased two additional products: a fuel prepayment and a full waiver of the own contribution in the event of potential damages, for a total amount of EUR 290.00. Additionally, you authorized the transaction at the time of receiving the vehicle. The rental company has confirmed that, since the deposit was not blocked, they are unable to accept the complaint in your favor. We are sorry for the inconvenices caused. Kind regards, Bianca DoYouSpain.com - Carjet.com - DoyouItaly.com Reclami 12 May 2025, 17:16 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from CJT - CarJet. [XRWP5E-0WG0W]


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