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Problema con noleggio auto

Risolto Pubblico

Tipologia di problema:

Altro

Reclamo

S. A.

A: Do You Italy

13/08/2024

Spett. Do You Italy In data 19.07.2024 ho sottoscritto il contratto per noleggio auto concordando un corrispettivo pari a 235,74 Euro quando sono arrivato all aereoporto di Elmas non mi e stata consegnata la vettura da me pagata anticipatamente per questo chiedo un rimborso della cifra da me pagata In mancanza di un riscontro entro 15 giorni dal ricevimento della presente, non esiterò ad adire le vie legali a tutela dei miei diritti.

Messaggi (5)

Do You Italy

A: S. A.

14/08/2024

- Please type your reply above this line -Your request (4269918) has been updated. If you wish to add additional comments, please reply to this email. Help (DYI - DoYouItaly) 14 Aug 2024, 10:41 CEST Good morning,Can you please let us know why the rental was not collected exactly?Kind regards,AndreeaDoYouSpain.com - Carjet.com - DoyouItaly.com Reclami 13 Aug 2024, 18:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from DYI - DoYouItaly. [X6J23G-5MXLW]

S. A.

A: Do You Italy

14/08/2024

Il noleggio noleggio è andato a buon fine perché l'aereo ha da linate a Elmas ha fatto rittardo di 2 ore, io ho Telefonato 5 volte per avvisare del tittardo ma non mi avete risposto, poi quando sono arrivato a Elmas non mi è stata consegnata l'auto per questo chiedo il rimborso della cifra da me pagata

Do You Italy

A: S. A.

14/08/2024

- Please type your reply above this line -Your request (4274309) has been updated. If you wish to add additional comments, please reply to this email. Help (DYI - DoYouItaly) 14 Aug 2024, 15:39 CEST Good morning,We are very sorry that you could not collect the car.In this case, the booking was confirmed for 19:00 and the hire company had the vehicle ready at the agreed time.Unfortunately, once the collection time has passed, we can no longer guarantee that the company will be able to deliver the rented car.In light of this situation, we recommend that you contact the airline to try and find a satisfactory solution.Kind regards,AndreeaDoYouSpain.com - Carjet.com - DoyouItaly.com Reclami 14 Aug 2024, 11:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from DYI - DoYouItaly. [X6JMEK-YJMXR]

S. A.

A: Do You Italy

14/08/2024

Ho telefonato diverse volte per avvisare del rittardo ma non avete risposto perciò chiedo il risarcime to della cifra da me pagata oppure mi rivolgo all avocato

Do You Italy

A: S. A.

19/08/2024

- Please type your reply above this line -Your request (4277568) has been updated. If you wish to add additional comments, please reply to this email. Help (DYI - DoYouItaly) 19 Aug 2024, 10:42 CEST Hi,I checked your booking and can see that we have reviewed your claim.I'm very sorry that you could not collect the car but we cannot accept responsibility for airlines and therefore must refer to the cancellation policy:Politica di cancellazione:Per ricevere il rimborso di una prenotazione pre-pagata è necessario de annullare la prenotazione almeno 48 ore prima la data d'inizio del noleggio e attraverso i link forniti sul voucher o la sezione Prenotazione sul sito web. Non ci sarà nessun rimborso per le prenotazioni annullate dopo l'ora specificata sul voucher. Nessun rimborso sarà dato se non si ritira il veicolo.Apologies for any inconvenience caused.Kind regardsJamesDoYouSpain.com - Carjet.com - DoyouItaly.com Reclami 14 Aug 2024, 16:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from DYI - DoYouItaly. [X6J45M-9YEMR]


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