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Problema di rimborso per un prodotto

Risolto Pubblico

Tipologia di problema:

Reso

Reclamo

R. T.

A: PRIMADONNA

28/12/2024

Salve. In data 24.12 2024 ho acquistato una borsa per un valore di 39,99 nel vostro negozio n.1627 sito in via baleniere 88. Roma 00121 Era un regalo di natale. Il 25 quando è stato aperto il regalo ha notato che la borsa era tutta sporca con segni evidenti di impronte delle dita su tutta la superficie. Io non sono stato informato che mi stano vendendo una borsa che stava in esposizione. Il 28 dicembre sono andato in negozio dove mi hanno confermato che la borsa era stata in esposizione per questo era ridotto così male. Ho chiesto il rimborso in quanto non ho voglia più di acquistare omaggiare prodotti da quel negozio. La signora che si è presentata come responsabile del negozio (rifiutata di dirme il suo nome e cognome) mi ha brutalmente negato il rimborso e mi ha proposto un buono da spendere. Mi ha offesa dicendomi che faccio storie per una borsa di poco valore e mi ha detto che la legge Italiana gli dà diritto di rifiutare il rimborso Chiedo di essere rimborsato in quanto mi hanno venduto un prodotto in pessime condizioni estetiche e igieniche

Messaggi (3)

PRIMADONNA

A: R. T.

30/12/2024

Gentili, Abbiamo provveduto a rispondere al cliente tramite mail. Rimaniamo a disposizione. Cordiali Saluti, Noemi tel:+393385718486 Orari: Lunedi-Venerdì 9.00 - 18.30 Vi preghiamo di scusarci se le vostre richieste fuori da questi orari verranno gestite con qualche ora di ritardo. Il nostro Customer Care si impegna a rispondere a tutte le richieste nel più breve tempo possibile. Subject: Disclosure Paper pursuant to Article 13 of EU Regulation 679/2016. Pursuant to Article 13 of EU Regulation 679/2016 (hereafter referred to as the Regulation), Primadonna S.p.A. based in Bitonto (BA) – S-P. 231 KM 5,200 C/O PARCO COMMERCIALE BARESE as Data Controller hereby informs you that your personal information shall be processed to respond to your requests. The processing of your data is mainly carried out by manual and automated tools adopting security measures that guarantee the protection and confidentiality of the data processed.Your provision of data is optional, and any refusal may make it impossible to pursue the stated purpose. The legal basis of this processing is Your request. Personal data will be kept for the time necessary to process your request. Your data shall not be diffused but may be disclosed to third parties, who are responsible for the website's management and to subjects whose right to access the data is recognized by provisions of law and/or secondary regulatory matters thereof. The data will not be disseminated but may be communicated to subjects to whom the right to access the data is recognized by provisions of law and/or secondary regulatory matters thereof.Such data shall not be transferred outside the European Union. The Data Protection Officer is Protection Trade S.r.l. with Registered Office in Via Giorgio Morandi - 22, Itri (LT), e-mail: dpo_primadonna@protectiontrade.it. You will, therefore, be able to question the source of the data and the logic and purposes of processing by writing toCustomercare@primadonna.it to obtain its cancellation, transformation into anonymous form or blocking of any data processed in violation of the law, as well as updates, corrections or, if interested, integration of data and to refuse any data processing for legitimate reasons. Your right to withdraw consent at any time, notwithstanding the lawfulness of the consensual processing prior to revocation, is guaranteed. The right to data portability, including the right to lodge a complaint with a supervisory authority is guaranteed. If you are not the intended recipient of this communication, please immediately notify us that you have received this communication in error and destroy all copies in your possession. Please note that any disclosure or the taking of any action in reliance on this communication received in error is expressly prohibited. Il 28 dicembre 2024 alle ore 19:45:34 UTC, Reclami reclami@altroconsumo.it ha scritto: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [W2K2JW-PP01R]

R. T.

A: PRIMADONNA

01/01/2025

Ho ricevuto messaggio dal azienda. Sono stato contattato telefonicamente. Devo dire che conversazione e stata molto fredda. La persona che rappresenta azienda si è limitata a ricordarmi della politica del azienda di non rimborso monetario. Nessun commento per quanto riguarda il prodotto in pessime condizioni estetiche e igieniche venduto dal negozio. In più considera normale il comportamento della responsabile del negozio quale offende il cliente

PRIMADONNA

A: R. T.

02/01/2025

ì Cordiali Saluti, Noemi tel:+393385718486 Orari: Lunedi-Venerdì 9.00 - 18.30 Vi preghiamo di scusarci se le vostre richieste fuori da questi orari verranno gestite con qualche ora di ritardo. Il nostro Customer Care si impegna a rispondere a tutte le richieste nel più breve tempo possibile. Subject: Disclosure Paper pursuant to Article 13 of EU Regulation 679/2016. Pursuant to Article 13 of EU Regulation 679/2016 (hereafter referred to as the Regulation), Primadonna S.p.A. based in Bitonto (BA) – S-P. 231 KM 5,200 C/O PARCO COMMERCIALE BARESE as Data Controller hereby informs you that your personal information shall be processed to respond to your requests. The processing of your data is mainly carried out by manual and automated tools adopting security measures that guarantee the protection and confidentiality of the data processed.Your provision of data is optional, and any refusal may make it impossible to pursue the stated purpose. The legal basis of this processing is Your request. Personal data will be kept for the time necessary to process your request. Your data shall not be diffused but may be disclosed to third parties, who are responsible for the website's management and to subjects whose right to access the data is recognized by provisions of law and/or secondary regulatory matters thereof. The data will not be disseminated but may be communicated to subjects to whom the right to access the data is recognized by provisions of law and/or secondary regulatory matters thereof.Such data shall not be transferred outside the European Union. The Data Protection Officer is Protection Trade S.r.l. with Registered Office in Via Giorgio Morandi - 22, Itri (LT), e-mail: dpo_primadonna@protectiontrade.it. You will, therefore, be able to question the source of the data and the logic and purposes of processing by writing toCustomercare@primadonna.it to obtain its cancellation, transformation into anonymous form or blocking of any data processed in violation of the law, as well as updates, corrections or, if interested, integration of data and to refuse any data processing for legitimate reasons. Your right to withdraw consent at any time, notwithstanding the lawfulness of the consensual processing prior to revocation, is guaranteed. The right to data portability, including the right to lodge a complaint with a supervisory authority is guaranteed. If you are not the intended recipient of this communication, please immediately notify us that you have received this communication in error and destroy all copies in your possession. Please note that any disclosure or the taking of any action in reliance on this communication received in error is expressly prohibited. Il 31 dicembre 2024 alle ore 23:30:19 UTC, Reclami reclami@altroconsumo.it ha scritto: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [9L4D10-3799J]


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