indietro

Rimborso

In lavorazione Pubblico

Tipologia di problema:

Autonoleggio

Reclamo

A. T.

A: Carjet

11/11/2025

2 mesi in attesa per un rimborso, mi hanno chiesto un sacco di dati della mia banca e anche quando li ho inviati, niente soldi.

Messaggi (1)

Carjet

A: A. T.

11/11/2025

- Please type your reply above this line - Your request (6361029) has been updated. If you wish to add additional comments, please reply to this email. Help (CJT - CarJet) 11 Nov 2025, 13:35 CET Good morning, We kindly request that you provide a complete document containing the information we have requested from you. This should be a bank certificate including: IBAN BIC or SWIFT code Name of the account holder Last 4 digits of the card used for the payment If you do not currently have such a document, please contact your bank and request a certificate containing this information. Kind regards, Andreea DoYouSpain.com - Carjet.com - DoyouItaly.com Reclami 11 Nov 2025, 08:45 CET


Hai bisogno di aiuto?

I nostri avvocati esperti in diritto del consumo sono a disposizione dei nostri soci per fornire un consiglio personalizzato

Chiama il nostro servizio

I nostri avvocati avvocati sono disponibili dal lunedì al venerdì, dalle 9:00 alle 12:30 e dalle 13:00 alle 17:00 (il venerdì fino alle 16:00).