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L. P.

A: service@arrowdsale.com

15/07/2025

In data 15/06/2025 ho acquistato e regolarmente pagato una macchina per il caffè. Ieri con il n di spedizione che mi è stato rilasciato ho visto che la spedizione è stata consegnata di certo non a me e non mi hanno mai risposto a chi ! Allego la loro risposta mail mar 8 lug 2025, 11:46 service@arrowdsale.com [service@arrowdsale.com] ha scritto: Dear Customer, Thanks for contacting us. Your tracking number is AX1000227088CD , you can use google chrome to check through the following link, https://www.17track.net/en It is normal for packages to be updated approximately every 3-5 days during transportation. Please don't worry, we will continue to follow up on your order until you receive it.

Messaggi (7)

service@arrowdsale.com

A: L. P.

17/07/2025

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Dear Customer, Sorry to keep you waiting. You may provide the wrong order information or you may not have placed the order in our store so that we cannot find out your order. Please check again and provide the correct order id which you placed in our store. service@arrowdsale.com

L. P.

A: service@arrowdsale.com

17/07/2025

Non è stato sbagliato nessun n il n è quello che avete scritto voi AX1000227088CD e compare sotto la vostra mail. Siete dei truffatori!!!

service@arrowdsale.com

A: L. P.

18/07/2025

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Dear Customer, Sorry to keep you waiting. You may provide the wrong order information or you may not have placed the order in our store so that we cannot find out your order. Please check again and provide the correct order id which you placed in our store. service@arrowdsale.com

L. P.

A: service@arrowdsale.com

18/07/2025

mar 8 lug 2025, 11:46 service@arrowdsale.com [service@arrowdsale.com] ha scritto: Dear Customer, Thanks for contacting us. Your tracking number is AX1000227088CD , you can use google chrome to check through the following link, https://www.17track.net/en It is normal for packages to be updated approximately every 3-5 days during transportation. Please don't worry, we will continue to follow up on your order until you receive it. Questo è stato scritto da voi cosa vuol dire che il numero di ordine è sbagliato??dite piuttosto che non siete seri per non dire altro

service@arrowdsale.com

A: L. P.

21/07/2025

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Dear Customer, Sorry to keep you waiting. You may provide the wrong order information or you may not have placed the order in our store so that we cannot find out your order. Please check again and provide the correct order id which you placed in our store. service@arrowdsale.com

L. P.

A: service@arrowdsale.com

21/07/2025

Siete un sito truffa!!

service@arrowdsale.com

A: L. P.

22/07/2025

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Dear Customer, Sorry to keep you waiting. You may provide the wrong order information or you may not have placed the order in our store so that we cannot find out your order. Please check again and provide the correct order id which you placed in our store. service@arrowdsale.com


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