Dear Sir or Madam,
This is a response to the email received on November 1, 2025 regarding the case number:.
For the order PO-098-04431652328311344, the platform has issued the ramaining refund of €66,59 to the consumer's original payment method on November 2.
For the order PO-098-04431534012791344, the platform has issued a refund of €30,49 to the consumer's original payment method on November 2.
The consumer can track its progress by clicking the 'Refund/Return Details' button. Please note that it may take 1—5 business days (depends on the financial institution) for the refund to be processed and appear in the consumer's original payment method. While for refunds returned to Temu credit, they usually arrive within one business day.
Thank you for your patience and understanding. If you have any further questions or concerns about your order, please do not hesitate to contact us.
Kind regards,
Temu Legal Team
Gentile Signore/a,
Questa è una risposta all'email ricevuta il 1° novembre 2025 in merito al numero di pratica:.
Per l'ordine PO-098-04431652328311344, la piattaforma ha emesso il rimborso residuo di € 66,59 sul metodo di pagamento originale del consumatore il 2 novembre.
Per l'ordine PO-098-04431534012791344, la piattaforma ha emesso un rimborso di € 30,49 sul metodo di pagamento originale del consumatore il 2 novembre.
Il consumatore può monitorare l'avanzamento cliccando sul pulsante Dettagli Rimborso/Reso. Si prega di notare che potrebbero essere necessari da 1 a 5 giorni lavorativi (a seconda dell'istituto finanziario) affinché il rimborso venga elaborato e visualizzato sul metodo di pagamento originale del consumatore. I rimborsi restituiti a Temu Credit, invece, solitamente arrivano entro un giorno lavorativo.
Grazie per la pazienza e la comprensione. Per ulteriori domande o dubbi sul tuo ordine, non esitare a contattarci.
Cordiali saluti,
Temu Legal Team
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