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Coupon NON usufruito

Risolto Pubblico

Tipologia di problema:

Pratiche commerciali scorrette

Reclamo

A. C.

A: Glovo

23/05/2025

Buongiorno oggi 23 maggio NON ho potuto usufruire di un coupon di 25 euro in scadenza oggi. Mi è stato tolto dal profilo dell'app con 24 h di anticipo. A nulla è valso contattare l'azienda via chat dove una povera operatrice mi ha negato il rimborso e non mi ha potuto mettere in contatto con i supervisori. Mi si dice che se scadeva oggi dovevo utilizzarlo entro ieri... Follia Chiedo la riapplicazione del coupon, regolarmente pagato, grazie

Messaggi (3)

Glovo

A: A. C.

23/05/2025

Glovo Support Hello! Thank you for contacting Glovo. We have not been able to match your email address to any Glovo profile. In order to get immediate support from one of our agents, please get back to us using the email address associated to your Glovo account, or contact us via the app or our website. Via the app, you’ll find the “Help” button in the upper-right corner of the Profile section. Once there, please provide the type of problem you are facing and you’ll be immediately redirected to an agent. Via the website, you’ll find the “Help” button at the bottom of the page, where you’ll be able to select the contact reason and be redirected to an agent right away. Thank you once again for trusting Glovo Glovo Customer Care Sent on Fri, May 23, 2025 at 12:01 PM Previous messages

A. C.

A: Glovo

23/05/2025

Buongiorno, confermo il mio indirizzo email, bigalj8@hotmail.it Non so che tipo di problema avete nei vostri sistemi, più di uno a quanto pare, ma non è addebitabile a me Allego anche print screen del mio profilo. Ho già usato la chat per avere supporto ma senza successo. I poveri operatori che mettete in prima linea a rappresentarvi non hanno alcun potere Chiedo che mi venga rimborsato il valore del coupon di 25 euro non usufruito perchè da voi eliminato indebitamente dal mio profilo utente, grazie

Glovo

A: A. C.

23/05/2025

Glovo Support Hello! Thank you for contacting Glovo. We have not been able to match your email address to any Glovo profile. In order to get immediate support from one of our agents, please get back to us using the email address associated to your Glovo account, or contact us via the app or our website. Via the app, you’ll find the “Help” button in the upper-right corner of the Profile section. Once there, please provide the type of problem you are facing and you’ll be immediately redirected to an agent. Via the website, you’ll find the “Help” button at the bottom of the page, where you’ll be able to select the contact reason and be redirected to an agent right away. Thank you once again for trusting Glovo Glovo Customer Care Sent on Fri, May 23, 2025 at 12:45 PM Previous messages

Richiesta di assistenza 23 maggio 2025

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