Dear Sir or Madam,
This letter is in response to the consumer concern dated November 27, 2025, regarding Reference Code: and Case Number: 13884501.
Regarding the PO-098-09648727762552248, since the order was delivered over 30 days ago, the platform is currently unable to support the consumer's after-sales request.
In addition, the platform is currently following up on the matter regarding the order PO-098-10421786378872248 under the case number 13883514. To avoid duplicate handling, please kindly refer to the response posted there.
Thank you for your understanding. Please do not hesitate to reach out if there are any further questions or concerns.
A courtesy Italian translation of this response has been included. Please refer to the English version for the accurate interpretation in case of any discrepancies.
Kind regards,
Temu Legal Team
Gentile Signore o Signora,
Questa lettera è una risposta al problema del consumatore del 27 novembre 2025, riguardante il Codice di riferimento: e il Numero di caso: 13884501.
Per quanto riguarda il PO-098-09648727762552248, poiché l'ordine è stato consegnato più di 30 giorni fa, la piattaforma non è attualmente in grado di supportare la richiesta post-vendita del consumatore.
Inoltre, la piattaforma sta attualmente seguendo la questione relativa all'ordine PO-098-10421786378872248 con il numero di caso 13883514. Per evitare duplicazioni nella gestione, si prega di fare riferimento alla risposta pubblicata lì.
Grazie per la comprensione. Non esitate a contattarci in caso di ulteriori domande o dubbi.
È stata inclusa una traduzione in italiano di questa risposta come cortesia. In caso di eventuali discrepanze, si prega di fare riferimento alla versione inglese per un'interpretazione accurata.
Cordiali saluti,
Il team legale di Temu
The original message