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Ho ricevuto l'addebito di € 60,70 di un abbonamento non autorizzato da me e che ho disdetto nel 2023

Risolto Pubblico

Tipologia di problema:

Abbonamenti

Reclamo

V. M.

A: MY HERITAGE

05/05/2025

Ho ricevuto l'addebito di € 60,70 per un abbonamento al sito my heritage che non ho autorizzato, ho disdetto tutto nel 2023 e c'è una mail a testimoniarlo, richiedo il rimborso del costo dell'abbonamento

Messaggi (1)

MY HERITAGE

A: V. M.

11/05/2025

Dear Sir, Thank you for contacting us. I’m Judit from the MyHeritage Billing Department, and I’m happy to assist you. I understand that you requesteda subscription cancellation for Valentina marescalco. As per your request, I have issued a full refund for the subscription. The amount should appear in the bank account within the next few business days. Please note that in some cases, it may take up to 10 business days, depending on how quickly the bank processes the transaction. If there is anything else I can assist you with, please let me know. Kind regards, Judit MyHeritage Support team On Monday, May 5, 2025, 10:03 PM reclami+20250505190327LfE@altroconsumo.it wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


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