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Mancata consegna auto

Risolto Pubblico

Tipologia di problema:

Problemi nell'esecuzione del lavoro

Reclamo

S. O.

A: Do You Italy

07/05/2025

in data 6 maggio 2025 ho effettuato una prenotazione per il noleggio di un’auto sul vostro sito, con ritiro previsto presso l’agenzia Maggiore di Alessandria. Al mio arrivo in agenzia, mi è stato comunicato che non vi erano auto disponibili e che non era stato possibile contattarmi, in quanto la prenotazione risultava effettuata tramite un sito broker (il vostro). Non ho ricevuto alcuna comunicazione preventiva, né sono state fornite indicazioni su come procedere per ottenere un rimborso. Ho provato a contattare il numero indicato sul vostro sito (+34 964 830 995) senza ricevere risposta. Inoltre, la chat con l’assistenza virtuale non ha risolto il problema e il modulo di richiesta informazioni risulta inefficace. Poiché il servizio non è stato erogato, vi chiedo formalmente il rimborso completo dell’importo pagato per la prenotazione. Vi invito a rispondere a questa richiesta entro 7 giorni lavorativi. In assenza di riscontro, mi riservo di procedere con una segnalazione alle autorità competenti e alle associazioni per la tutela dei consumatori. Resto in attesa di un vostro sollecito riscontro. Cordiali saluti,

Messaggi (3)

Do You Italy

A: S. O.

07/05/2025

- Please type your reply above this line - Your request (5325610) has been updated. If you wish to add additional comments, please reply to this email. Help (DYI - DoYouItaly) 7 May 2025, 09:49 CEST Good morning, Thank you for contacting us. I’m sorry to hear that you had problems with your rental. We’ve contacted the hire company about the issue you’ve mentioned and will get back to you as soon as possible. Kind regards, Andreea DoYouSpain.com - Carjet.com - DoyouItaly.com Reclami 7 May 2025, 07:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from DYI - DoYouItaly. [XRNNK7-NJ3VW]

S. O.

A: Do You Italy

07/05/2025

Dear Andreea, Thank you for your prompt reply. I am waiting for an urgent update on this issue, and I kindly ask that you ensure this type of situation does not happen again to any customer. I have rented cars from your company before without issues, and this was my first time encountering such a problem. I was truly shocked by the experience. Unfortunately, Maggiore Nolo was not helpful in resolving the situation, which caused unexpected expenses and considerable difficulty on my part. I hope to hear back from you soon with a resolution.

Do You Italy

A: S. O.

07/05/2025

- Please type your reply above this line - Your request (5325610) has been updated. If you wish to add additional comments, please reply to this email. Menciones (DYI - DoYouItaly) 7 May 2025, 11:29 CEST Good morning, We have checked your case with the rental company and we are glad to inform you that we have ordered the refund of your booking and insurance. Please allow 3 or 4 days for the bank to process your refund. Sorry for the inconvenience. Kind regards, Lydia DoYouSpain.com - CarJet.com - DoYouItaly.com Help (DYI - DoYouItaly) 7 May 2025, 09:49 CEST Good morning, Thank you for contacting us. I’m sorry to hear that you had problems with your rental. We’ve contacted the hire company about the issue you’ve mentioned and will get back to you as soon as possible. Kind regards, Andreea DoYouSpain.com - Carjet.com - DoyouItaly.com Reclami 7 May 2025, 07:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from DYI - DoYouItaly. [XRNNK7-NJ3VW]


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