Spett.le Altroconsumo,con la presente riscontriamo la Vostra pregiata dell’16 agosto u.s., inviata in nome e per conto del Sig. Pastori,per rilevare che la vettura ordinata risulta effettivamente essere stata consegnata lo scorso 30 agosto.Spiacenti per quanto accaduto, restiamo a disposizione per qualsiasi ulteriore chiarimentoCordiali Saluti.Team Customer CareDa: reclami@notify.altroconsumo.it reclami@notify.altroconsumo.it Per conto di reclami@altroconsumo.itInviato: venerdì 16 agosto 2024 16:30A: ARVI Customer Care arvi.customercare@arval.itOggetto: [EXTERNAL] Mancata consegna e mancato aggiornamento C/ITA/9851138 EXTERNAL SENDER - EMETTEUR EXTERNEBe cautious before opening attachments or clicking on any links. If in doubt, use 'Report Email/ReportPhishing' button or contact your CSIRT. Soyez vigilants avant d'ouvrir les pièces jointes ou de cliquer sur les liens. En cas de doute, signalez le message via le bouton 'Report Email/ReportPhishing' ou contactez votre CSIRT. This message and any attachments (the message) is intended solely for the addressees and is confidential.If you receive this message in error, please delete it and immediately notify the sender. Any use not in accord with its purpose, any dissemination or disclosure, either whole or partial, is prohibited except formal approval.The Internet can not guarantee the integrity of this message. ARVAL (and its subsidiaries) shall (will) not therefore be liable for the message if modified.