Gentile Altroconsumo,abbiamo provveduto a contattare il cliente ed informarlo che stiamo monitorando la situazionedella spedizione, il prodotto ordinato è fermo in logistica per alto flusso di spedizioni nella regione in questione.Siamo comunque nella tempistica massima per le consegne previste nelle condizioni di vendita accettate dal cliente in fase di ordine e presenti sul nostro sitowww.euronics.it.Aggiorneremo il cliente in tempo reale.Cordiali SalutiEuronics Italia S.p.A.This e-mail - and any attachment/s - contains confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient (or have eceived this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail.Any unauthorised copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden. This Outbound message has been checked for all viruses by Bit Defender e norman Antivirus.While Euronics Italia Spa has taken every reasonable precaution to minimise this risk, we cannot accept liability for any damage which you sustain as a result of software viruses.You should carry out your own virus checks before opening any attachment.--------------------