Dear Sir or Madam,
This is the response to the consumer complaint received on September 27, 2025 in respect of the case numbered .
It is regret that the consumer did not have a satisfactory shopping experience. Please kindly be advised that, upon verification, the platform has processed a refund of 7,48€ on September 27 for the black swimsuit in order PO-098-09648727762552248 back to the consumer's original payment method. Once the refund has been successfully processed, please note that it may take 5-14 business days for the refund to appear in in the consumer's account, as the processing time is subject to the policies of their financial institution.
Understanding is appreciated. If there are any further concerns, please feel free to reach out again.
A courtesy Italian translation of this response has been included. Please refer to the English version for the accurate interpretation in case of any discrepancies.
Kind regards,
Temu Legal Team
Gentile Signore/a,
Questa è la risposta al reclamo del consumatore ricevuto il 27 settembre 2025 in merito al caso numero .
Ci rammarichiamo che il consumatore non abbia avuto un'esperienza di acquisto soddisfacente. La informiamo che, previa verifica, la piattaforma ha elaborato un rimborso di 7,48€ il 27 settembre per il costume da bagno nero nell'ordinePO-098-09648727762552248, rimborsandolo sul metodo di pagamento originale del consumatore. Una volta elaborato il rimborso, si prega di notare che potrebbero essere necessari dai 5 ai 14 giorni lavorativi prima che il rimborso sia visibile sul conto del consumatore, poiché i tempi di elaborazione sono soggetti alle politiche del suo istituto finanziario.
Grazie per la comprensione. Per ulteriori dubbi, non esitate a contattarci nuovamente.
È stata inclusa una traduzione italiana di cortesia di questa risposta. In caso di discrepanze, si prega di fare riferimento alla versione inglese per un'interpretazione corretta.
Cordiali saluti,
Temu Legal Team
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