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Mancato rimborso

Chiuso Pubblico

Tipologia di problema:

Pratiche commerciali scorrette

Reclamo

V. G.

A: Glovo

31/08/2025

Salve, ho usufruito della prova gratuita di Glovo Prime, qualche settimana fa, esattamente il giorno prima del rinnovo, attraverso l’applicazione, ho disdetto l’abbonamento. Purtroppo, si è verificato un errore da parte del sistema, pertanto il giorno dopo mi è stato addebitato l’importo di € 6,49. Ho prontamente comunicato il disservizio e hanno annullato l’abbonamento, ma non ho ancora ottenuto il rimborso e qualora volessi fare un nuovo ordine, mi ritrovo a pagare i costi di servizio, oltre alla cifra di € 6,49 finora non rimborsata. Resto in attesa.

Messaggi (3)

Glovo

A: V. G.

31/08/2025

Glovo Support Hello! Thank you for contacting Glovo. We have not been able to match your email address to any Glovo profile. In order to get immediate support from one of our agents, please get back to us using the email address associated to your Glovo account, or contact us via the app or our website. Via the app, you’ll find the “Help” button in the upper-right corner of the Profile section. Once there, please provide the type of problem you are facing and you’ll be immediately redirected to an agent. Via the website, you’ll find the “Help” button at the bottom of the page, where you’ll be able to select the contact reason and be redirected to an agent right away. Thank you once again for trusting Glovo Glovo Customer Care Sent on Sat, Aug 30, 2025 at 10:45 PM Previous messages

V. G.

A: Glovo

31/08/2025

Vi ho contattato diverse volte con la mail usata al momento della iscrizione, il mio account è attivo e ad oggi sussiste il problema che ho sottoposto nel reclamo, non ho ricevuto il rimborso e non posso usufruire di Prime perché avete annullato l’abbonamento pur avendo pagato il mese.

Richiesta di assistenza 31 agosto 2025

Glovo

A: V. G.

31/08/2025

Glovo Support Hello! Thank you for contacting Glovo. We have not been able to match your email address to any Glovo profile. In order to get immediate support from one of our agents, please get back to us using the email address associated to your Glovo account, or contact us via the app or our website. Via the app, you’ll find the “Help” button in the upper-right corner of the Profile section. Once there, please provide the type of problem you are facing and you’ll be immediately redirected to an agent. Via the website, you’ll find the “Help” button at the bottom of the page, where you’ll be able to select the contact reason and be redirected to an agent right away. Thank you once again for trusting Glovo Glovo Customer Care Sent on Sat, Aug 30, 2025 at 11:30 PM Previous messages


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