indietro

Mancato rimborso

Risolto Pubblico

DoYouItaly

Apri un reclamo

Tipologia di problema:

Altro

Reclamo

E. N.

A: DoYouItaly

21/04/2023

Ho pagato il noleggio per poi accorgermi che per usufruire serviva carta di credito che non ho . Ho effettuato la cancellazione senza ricevere rimborso

Messaggi (7)

DoYouItaly

A: E. N.

21/04/2023

- Please type your reply above this line -Dear UfficiolegaleThank you for contacting us.We've received your request and will get back to you shortly.Kind regards, DoYouItaly.com(2221029)--------------------------------This email is a service from DYI - DoYouItaly.[KP7R44-XGGZQ]

E. N.

A: DoYouItaly

21/04/2023

Vorrei ricevere il rimborso considerato che ho annullato prima del giorno dell inizio del noleggio

DoYouItaly

A: E. N.

21/04/2023

- Please type your reply above this line -Dear UfficiolegaleThank you for contacting us.We've received your request and will get back to you shortly.Kind regards, DoYouItaly.com(2221176)--------------------------------This email is a service from DYI - DoYouItaly.[850PGK-DPG8M]

DoYouItaly

A: E. N.

24/04/2023

DATA NOT AVAILABLE

E. N.

A: DoYouItaly

24/04/2023

&#200 ovvio visto che a me serviva per il giorno successivo alla prenotazione . Ma non credo si possa applicare questa politica considerato il tempo di prenotazione altrimenti avreste dovuto avvertire molto prima . Ma io tutto questo non L ho trovato scritto da nessuna parte al momento della prenotazione e al momento della cancellazione

DoYouItaly

A: E. N.

24/04/2023

- Please type your reply above this line -Dear UfficiolegaleThank you for contacting us.We've received your request and will get back to you shortly.Kind regards, DoYouItaly.com(2229629)--------------------------------This email is a service from DYI - DoYouItaly.[3ZDRXV-44EEM]

DoYouItaly

A: E. N.

25/04/2023

- Please type your reply above this line -Your request (2229629) has been updated. If you wish to add additional comments, please reply to this email.----------------------------------------------Help, 25 Apr 2023, 16:01 CESTGood morning,As already explained, a refund is only possible when requested at least 48 hours before the pick-up time.In your case, the booking was placed less than 24 hours in advance, which means no refund was due from the moment you booked.Sorry for the inconvenience.Kind regards,LydiaDoYouSpain.com - Carjet.com - DoyouItaly.com----------------------------------------------Ufficiolegale, 24 Apr 2023, 18:55 CEST --------------------------------This email is a service from DYI - DoYouItaly.[3ZDRXV-44EEM] ![](s:www.altroconsumo.it/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.altroconsumo.it/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------This email is a service from DYI - DoYouItaly.[3ZDRXV-44EEM]


Hai bisogno di aiuto?

I nostri avvocati esperti in diritto del consumo sono a disposizione dei nostri soci per fornire un consiglio personalizzato

Chiama il nostro servizio

I nostri avvocati avvocati sono disponibili dal lunedì al venerdì, dalle 9:00 alle 12:30 e dalle 13:00 alle 17:00 (il venerdì fino alle 16:00).