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Noleggio auto

Risolto Pubblico

Tipologia di problema:

Altro

Reclamo

R. P.

A: Do You Italy

03/07/2025

Buongiorno,abbiamo richiesto e pagato un auto a noleggio per il periodo dal 02/06 al 14/06. La compagnia aerea Volotea ha cambiato l’orario di volo una settimana prima della partenza posticipando l’arrivo ad Olbia di 4 ore. La nostra auto non è più stata garantita per questo motivo arrecandoci non pochi disagi abbiamo dovuto provvedere ad noleggiarne in loco un ‘altra con un altra azienda questa volta. Chiedo gentilmente informazioni e rimborsi qualora siano possibili.

Messaggi (1)

Do You Italy

A: R. P.

03/07/2025

- Please type your reply above this line - Your request (5630609) has been updated. If you wish to add additional comments, please reply to this email. Help (DYI - DoYouItaly) 3 Jul 2025, 15:24 CEST Good morning, We are very sorry that you could not collect the car. In this case, the booking was confirmed for 08:00 on the 2nd of July and the hire company had the vehicle ready at the agreed time. Unfortunately, once the collection time has passed, we can no longer guarantee that the company will be able to deliver the rented car. This is a special offer and therefore non-refundable. It is not possible to cancel or modify this booking. No refund will be given if you do not collect the vehicle. In light of this situation, we recommend that you contact the airline to try and find a satisfactory solution. Kind regards, Andreea DoYouSpain.com - Carjet.com - DoyouItaly.com Reclami 3 Jul 2025, 15:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from DYI - DoYouItaly. [E4Y6Z4-P5M94]


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