Dear Sir or Madam,
This is the response to the consumer complaint received on July 25, 2025 in respect of the case numbered .
Upon receiving the email, the platform immediately investigated the seller's shipping logistics information.
Although the logistics record indicates the successful delivery of the order, as a gesture of goodwill, the platform has issued a refund for the order PO-098-17747592588151369. Kindly note that it normally takes 1-5 business days for the refund to reach the consumer's original payment method.
Thank you for your understanding.
A courtesy Italian translation of this response has been included. Please refer to the English version for the accurate interpretation in case of any discrepancies.
Sincerely,
Temu Legal team
Gentile Signore/a,
Questa è la risposta al reclamo del consumatore ricevuto il 25 luglio 2025 in merito al caso con il numero .
Dopo aver ricevuto l'email, la piattaforma ha immediatamente verificato le informazioni logistiche di spedizione del venditore.
Sebbene il registro logistico indichi l'avvenuta consegna dell'ordine, come gesto di buona volontà, la piattaforma ha emesso un rimborso per l'ordine PO-098-17747592588151369. Si prega di notare che normalmente occorrono 1-5 giorni lavorativi affinché il rimborso raggiunga il metodo di pagamento originale del consumatore.
Grazie per la comprensione.
È stata inclusa una traduzione in italiano di cortesia di questa risposta. Si prega di fare riferimento alla versione inglese per un'interpretazione accurata in caso di discrepanze.
Cordiali saluti,
Temu Legal Team
The original message