---------------------Google Traduttore-------------------Dear Customer,Thank you for contacting us. I’m Judit from the MyHeritage Billing Department, and I’m happy to assist you.I understand that you requesteda refund for Anja Markovic (Invoice: 26803521, refrence: @@REF_ID@909f656835906b4a5a@REF_ID@@ ).I am writing to confirm that the user will receive a full refund of 120.78 EUR. This amount should appear in her bank account within the next 2-3 business days.Please note that in some cases, it may take up to 10 business days, depending on how fast your bank processes the transaction.If there is anything else I can assist you with, please let me know.Wishing you a lovely day!Kind regards, JuditMyHeritage Support team -------------------------------Google Traduttore---------------------Gentile Cliente,Grazie per averci contattato. Sono Judit del Dipartimento Fatturazione di MyHeritage e sono felice di aiutarti.Mi risulta che hai richiesto un rimborso per Anja Markovic (fattura: n. 26803521, riferimento: @@REF_ID@909f656835906b4a5a@REF_ID@@).Scrivo per confermare che l'utente riceverà un rimborso completo di 120,78 EUR. Questo importo dovrebbe apparire sul suo conto bancario entro i prossimi 2-3 giorni lavorativi.Tieni presente che in alcuni casi potrebbero essere necessari fino a 10 giorni lavorativi, a seconda della velocità con cui la tua banca elabora la transazione.Se c'è qualcos'altro in cui posso aiutarti, faccelo sapere.Ti auguro una bella giornata!Cordiali saluti,GiudittaTeam di supporto di MyHeritageOn Wednesday, February 14, 2024, 11:25 AM reclami+20240214092514HgE@altroconsumo.it wrote:Problema con abbonamento dopo il periodo di prova mi hanno addebitato in automatico 120€ (s:fonts.googleapis.com) (s:fonts.gstatic.com) (s:fonts.googleapis.com/css2?family=Alegreya+Sans:wght@400;700family=Merriweather:wght@400;700display=swap)