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Problema con Glovo a causa di un loro ritardo

In lavorazione Pubblico

Tipologia di problema:

Ritardo

Reclamo

F. L.

A: Glovo

13/07/2025

Spett. Glovo In data 13/07/2025 ho sottoscritto il contratto per la consegna di un poke concordando un corrispettivo pari a 18,72€ di cui 13,90€ di prodotto, 3,99 di spedizione e 0,83 € di spese di servizio. A causa del ritardo effettuato dal rider di 15 minuti ho dovuto cambiare indirizzo nel quale mi trovavo ma alla mia comunicazione l’ordine è stato annullato senza ricevere alcun rimborso. Trovo assurdo che per un ritardo non imputabile a me debbano essere trattenuti i soldi. Richiedo dunque un rimborso del mio ordine mai consegnato. In mancanza di un riscontro entro 15 giorni dal ricevimento della presente, non esiterò ad adire le vie legali a tutela dei miei diritti.

Messaggi (3)

Glovo

A: F. L.

13/07/2025

Glovo Support Hello! Thank you for contacting Glovo. We have not been able to match your email address to any Glovo profile. In order to get immediate support from one of our agents, please get back to us using the email address associated to your Glovo account, or contact us via the app or our website. Via the app, you’ll find the “Help” button in the upper-right corner of the Profile section. Once there, please provide the type of problem you are facing and you’ll be immediately redirected to an agent. Via the website, you’ll find the “Help” button at the bottom of the page, where you’ll be able to select the contact reason and be redirected to an agent right away. Thank you once again for trusting Glovo Glovo Customer Care Sent on Sun, Jul 13, 2025 at 2:30 PM Previous messages

F. L.

A: Glovo

13/07/2025

L’email in riferimento all’account è fulvialaudani@glail.com A nome Fulvia Laudani

Glovo

A: F. L.

13/07/2025

Glovo Support Hello! Thank you for contacting Glovo. We have not been able to match your email address to any Glovo profile. In order to get immediate support from one of our agents, please get back to us using the email address associated to your Glovo account, or contact us via the app or our website. Via the app, you’ll find the “Help” button in the upper-right corner of the Profile section. Once there, please provide the type of problem you are facing and you’ll be immediately redirected to an agent. Via the website, you’ll find the “Help” button at the bottom of the page, where you’ll be able to select the contact reason and be redirected to an agent right away. Thank you once again for trusting Glovo Glovo Customer Care Sent on Sun, Jul 13, 2025 at 8:00 PM Previous messages


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