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Richiesta pagamenti già avvenuti

Risolto Pubblico

UPS

Azienda non attiva

Tipologia di problema:

Altro

Reclamo

R. Z.

A: UPS

31/01/2022

- Buongiorno, ho acquistato due oggetti in GB in due tempi diversi, e il corriere di UPS mi ha fatto pagare alla consegna i dazi dovuti.E fino qui tutto bene (a parte la seconda consegna in mostruoso ritardo).- Poi ho ricevuto un sollecito di pagamento per la prima consegna, alla quale ho risposto con un'email dicendo che avevo già saldato il dovuto, e mi è stato risposto con un'altra email che non dovevo preoccuparmi perchè la fattura risultava effettivamente saldata. Bene.- Adesso ricevo però un altro sollecito di pagamento per la seconda spedizione (già pagata anch'essa alla consegna) più una seconda lettera dove si INTIMA PERENTORIAMENTE di pagare la prima fattura altrimenti sarei andato in giudizio.- Ovviamente non ho intenzione di pagare quanto già versato.- Inoltre, tempo addietro avevo ricevuto un'altra richiesta di pagamento sempre sullo stesso tono che, per quieto vivere, avovo ripagato. Ora basta.

Messaggi (3)

UPS

A: R. Z.

04/02/2022

Dear Customer,thank you for your email.I would like to inform you that your invoices 202120334624 and 202220004416 have been paid.Thank you.Cordiali saluti/ Best regards,Kaja GoleniewskaUPS GBSFirst Call Resolution Teamitfcr@ups.com-------------------- [altroconsumo.it][s:upsdrive.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00DF00000005wsAandesid=0183k00001KFYGEandfrom=int]ref:_00DF05wsA._5003k261pZi:refThis e-mail and any attachments thereto may contain information which is confidential and intended for the sole use of the recipient(s) named above. Any use of the information contained herein (including, but not limited to, total or partial reproduction, communication or distribution in any form) by persons other than the designated recipient(s) is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender either by telephone or by e-mail and delete the material from any computer. Thank you for your cooperation.[s:upsdrive.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00DF00000005wsAandesid=0183k00001KFamxandfrom=ext]This e-mail and any attachments thereto may contain information which is confidential and intended for the sole use of the recipient(s) named above. Any use of the information contained herein (including, but not limited to, total or partial reproduction, communication or distribution in any form) by persons other than the designated recipient(s) is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender either by telephone or by e-mail and delete the material from any computer. Thank you for your cooperation.

R. Z.

A: UPS

07/02/2022

Buongiorno, vi ringrazio per la risposta, e accetto di chiudere qui.Una sola domanda ancora:Dei solleciti di pagamento che per&#242 continuano ad arrivarmi, cosa ne faccio?Sono vostri a causa di un errore, o di qualcuno che in nome vostro tenta di farmi pagare una seconda volta qualcosa di non dovuto?In tal caso, sarei felice di consegnare la documentazione a chi di dovere, visto che danneggia sia me che voi.Distinti salutizaninotti ranieri

UPS

A: R. Z.

09/02/2022

Dear Customer,Thank you very much for your email.According to our system, the invoices 202120334624 + 202220004416 have been paid. We apologize for misunderstanding.Best Regards,Lucas CzerwUPS GBSFirst Call Resolution Teamitfcr@ups.com-------------------- [altroconsumo.it][s:upsdrive.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00DF00000005wsAandesid=0183k00001JsXNqandfrom=ext]ref:_00DF05wsA._5003k26PqjP:refThis e-mail and any attachments thereto may contain information which is confidential and intended for the sole use of the recipient(s) named above. Any use of the information contained herein (including, but not limited to, total or partial reproduction, communication or distribution in any form) by persons other than the designated recipient(s) is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender either by telephone or by e-mail and delete the material from any computer. Thank you for your cooperation.


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