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Rimborso Vancanza Rovinata

In lavorazione Pubblico

Tipologia di problema:

Qualità del servizio

Reclamo

T. P.

A: BOOKING.COM

07/12/2025

Spett. Booking, In data 4/12/2025 avrei dovuto soggiornare con mia moglie presso l’hotel Heavenly Stays di New York all’indirizzo 212 E 70th St Manhattan concordando un corrispettivo pari a 370,44$. L’hotel è stato prenotato tramite il portale Booking.com, con valutazione di pulizia 8,3. Il codice della prenotazione è 5064267088, pin 2089. Siamo stati costretti a lasciare la struttura in quanto era presente un ratto nella cucina dell’appartamento. Abbiamo scattato delle foto anche agli escrementi di ratto. Abbiamo prenotato un altro hotel e vorremmo quanto meno un rimborso per questa struttura che non ha uno standard igienico accettabile. Abbiamo dovuto sostenere un doppio costo per questa spiacevole situazione. Il personale dell’appartamento, non ci ha aiutato e ha anche messo in dubbio le foto che gli abbiamo mandato, mancandoci di rispetto. Posso condividere con voi le chat. Ci sentiamo profondamente offesi. In mancanza di un riscontro entro 15 giorni dal ricevimento della presente, non esiterò ad adire le vie legali a tutela dei miei diritti. Cordiali Saluti, Tommaso Paolini

Messaggi (7)

T. P.

A: BOOKING.COM

07/12/2025

In aggiunta, abbiamo completato la denuncia presso le autorità competenti di New York presso il 311

BOOKING.COM

A: T. P.

08/12/2025

Hi, We would be happy to help you with your booking, but first we need some additional information from you. Please reply to this message providing as many details as possible, including: • Confirmation number and PIN code: • Email address (used to make the reservation): • Accommodation name and location: • Check-in date and check-out date: We are looking forward to your response. -- Booking.com Customer Service Team ------------------------------------------------------------------------ Replying to:

T. P.

A: BOOKING.COM

08/12/2025

Dear Booking, Several of this information were already present in the first message, so we invite you to read it to get the specifics of the case. Anyway, below you will find what is requested. Reservation code is 5064267088, pin 2089. Email: p.tommaso@hotmail.it Structure: Heavenly Stays Address: Declared in the reservation on Booking, 103 E 69th St, Upper East Side, New York, NY 10021, United States Real address of the structure received by whatsapp contact of the hotelier, New York 212 E 70th St Manhattan Check in 4/12/202, check out 4/12/2025 as we did not stay the night in the structure. The initial reservation was referring to the period 4/12/2025 and 5/12/2025 Please find attached the Booking reservation. Best Regards

T. P.

A: BOOKING.COM

10/12/2025

Salve, potremmo avere un feedback? Cordiali saluti

T. P.

A: BOOKING.COM

18/12/2025

Hello, Could you please send us a feedback? Regards

BOOKING.COM

A: T. P.

18/12/2025

Dear , Thank you for contacting the Booking.com Customer Service team. Please feel free to contact us with any additional questions. Kind regards, -- Brikena R. Booking.com Customer Service Team ------------------------------------------------------------------------ Replying to:

T. P.

A: BOOKING.COM

19/12/2025

Dear Brikena, What is the answer to our questions? I'll share them below again: On December 4, 2025, I was supposed to stay with my wife at the Heavenly Stays hotel in New York City at 212 E 70th St Manhattan, agreeing to a fee of $370.44. The hotel was booked through Booking.com, with a cleanliness rating of 8.3. The booking code is 5064267088, pin 2089. We were forced to leave the property because there was a rat in the apartment kitchen. We also took photos of the rat droppings. We have booked another hotel and would like at least a refund for this property, which does not meet acceptable hygiene standards. We were charged twice for this unpleasant situation. The apartment staff was unhelpful and even questioned the photos we sent them, showing disrespect. I can share the chats with you. We are deeply offended.


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