Spett.le Associazione dei Consumatori,
riscontriamo la pregiata Vostra del 08.07.2025, mediante la quale il sig. Antonio Di Schiena contesta la mancata consegna del veicolo GZ610XC prevista per il 03.07.2025.
A seguito di confronto con il nostro ufficio competente, con la presente Vi confermiamo che il Vostro assistito è stato contattato dal nostro fornitore logistico e che la consegna è stata concordata per il giorno 14.07.2025.
Cogliamo l’occasione per porgere i nostri più cordiali saluti
Team Customer Care Arval
Da: reclami@notify.altroconsumo.it reclami@notify.altroconsumo.it Per conto di reclami@altroconsumo.it
Inviato: martedì 8 luglio 2025 12:01
A: ARVI Customer Care arvi.customercare@arval.it
Oggetto: [EXTERNAL] Ritardo consegna veicolo
EXTERNAL SENDER - EMETTEUR EXTERNE
Be cautious before opening attachments or clicking on any links. If in doubt, use 'Report Email/ReportPhishing' button or contact your CSIRT.
Soyez vigilants avant d'ouvrir les pièces jointes ou de cliquer sur les liens. En cas de doute, signalez le message via le bouton 'Report Email/ReportPhishing' ou contactez votre CSIRT.
This message and any attachments (the message) is intended solely for the addressees and is confidential.If you receive this message in error, please delete it and immediately notify the sender. Any use not in accord with its purpose, any dissemination or disclosure, either whole or partial, is prohibited except formal approval.The Internet can not guarantee the integrity of this message. ARVAL (and its subsidiaries) shall (will) not therefore be liable for the message if modified.