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Tempistiche evasione garanzia

Risolto Pubblico

Tipologia di problema:

Consegna

Reclamo

M. Z.

A: SolarEdge

21/11/2024

Buonasera, sono trascorsi ormai quasi tre mesi dall'apertura del mio caso di assistenza ed oltre quattro settimane dal vs ultimo riscontro e, ad oggi, non ho ancora ricevuto alcun aggiornamento sullo stato di avanzamento della spedizione per sostituzione in garanzia del mio inverter difettoso. Onestamente mi stupisco di questa vostra difficoltà logistica: da una mia recente ricerca web, presso rivenditori specializzati al dettaglio, il vs inverter risulta disponibile nel giro di 2 settimane da ordine. Capisco che sia più conveniente per voi privilegiare il business relativo alla vendita a nuovi clienti, ma, sinceramente, credo che ormai tre mesi di attesa siano già ben al di sopra delle tempistiche massime accettabili da qualsiasi cliente per l'evasione di una garanzia. Vi chiedo cortesemente di dare massima priorità alla soluzione del mio caso. Non vorrei essere costretto a procedere per vie legali. Vi anticipo già che mi aspetto un risarcimento da parte vostra per i tre mesi di mancata produzione di energia ed i costi sostenuti in questo periodo per consumi elettrici domestici e per le ricariche della mia vettura elettrica. Attendo vs urgente riscontro. Distinti saluti, Marco Zuliani

Messaggi (3)

SolarEdge

A: M. Z.

21/11/2024

Thank you for contacting SolarEdge support. A Support technician is working on your case: Case Number:5313726 Subject: Tempistiche evasione garanzia Site: We will contact you with any updates or if further information is required. Meanwhile, you can: Track your cases To track or modify your case status please log inherewith your SolarEdge credentials, and selectFor All Cases. Communicate with the support technician If you would like to send a message or add information to your case, simply reply to this email. Visit our support portal Clickhereto visit our support portal, where you canSearch our extensive knowledgebaseFind answers in the FAQs sectionContact us for any further inquiries. Important note: Please make sure to follow the safety instructions in the product manual when handling our products. Sincerely, SolarEdge Support On 2024-11-21, 23.15, reclami@altroconsumo.it wrote: You don't often get email from reclami@altroconsumo.it. Learn why this is important ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

M. Z.

A: SolarEdge

23/11/2024

Good evening, you were not supposed to assign a new ID to my case, since my last email was an official complain, through Altroconsumo Italian Customer Association, regarding case 5097336, already open for a warranty replacement of my inverter. Please solve ASAP my issue, since I'm waiting the new inverter from three months ago. I'll be waiting an urgent feedback. Thank you, Marco Zuliani

SolarEdge

A: M. Z.

23/11/2024

Thank you for contacting SolarEdge support. A Support technician is working on your case: Case Number:5317262 Subject: Nuovo messaggio da MARCO Z Site: We will contact you with any updates or if further information is required. Meanwhile, you can: Track your cases To track or modify your case status please log inherewith your SolarEdge credentials, and selectFor All Cases. Communicate with the support technician If you would like to send a message or add information to your case, simply reply to this email. Visit our support portal Clickhereto visit our support portal, where you canSearch our extensive knowledgebaseFind answers in the FAQs sectionContact us for any further inquiries. Important note: Please make sure to follow the safety instructions in the product manual when handling our products. Sincerely, SolarEdge Support On 2024-11-23, 19.00, reclami@altroconsumo.it wrote: You don't often get email from reclami@altroconsumo.it. Learn why this is important ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


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