Gentile Altroconsumo,La ringraziamo per il Suo riscontro.In merito alla Sua richiesta, La informiamo che, in quanto Lei non risulta essere il passeggero di tale prenotazione, per poter ricevere la compensazione pecuniaria a nome del passeggero, è necessario che ci presenti la delega a nome di quest'ultimo, con il relativo documento identificativo.Restiamo in attesa del Suo riscontro e Le auguriamo buona giornata.Distinti Saluti,MARIANA DOVGANCUSTOMER SERVICE DEPARTMENT Wizz Air Hungary L. (member of Wizz Air Group)wizzair.comPRIVACY AND CONFIDENTIALITY NOTICEThe content of this email (including any attachments) is confidential and may be legally privileged. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any disclosure, copying or distribution hereof, or action taken in reliance on the contents of this transmission is strictly prohibited. In such case please immediately notify the sender, then delete/destroy the received email (including any attachment) from your system.ref:_00D1tDYrQ._5003X2gFTA5:ref ref:_00D1tDYrQ._5003X2gFTA5:ref