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Mancata risposta

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MSH Previnter

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Tipologia di problema:

Altro

Reclamo

D. G.

A: MSH Previnter

25/06/2025

Spett. Previnter scrivo in seguito al mio precedente messaggio (riportato di seguire) relativo al mio ricovero ospedaliero dal 10 al 15 giugno 2025, comprensivo di intervento chirurgico e cure post-operatorie. Ad oggi non ho ricevuto alcuna risposta. Desidero confermare formalmente che il mio obiettivo principale è comprendere come presentare correttamente una richiesta per l’indennità giornaliera di ricovero (“diaria”), la quale, secondo quanto indicato nel documento “Lxxxxxo Plan – Summary of Benefits”, è espressamente prevista anche nei casi in cui non venga emesso un rimborso diretto. Inoltre, richiedo chiarimenti circa la corretta procedura per richiedere il rimborso delle spese di trasporto documentate, in quanto l’applicazione non sembra supportare tali richieste in assenza di una voce di costo medico predefinita. In mancanza di un riscontro entro 15 giorni dal ricevimento della presente, non esiterò ad adire le vie legali a tutela dei miei diritti. [… Additional information for reimbursement assessment I would like to inquire whether this hospitalization qualifies for the daily hospitalization allowance (“diaria”) under my policy, even in the absence of reimbursed medical expenses. Ad from e-mail dated 19/06/2025 : Additionally, I incurred out-of-pocket transportation costs to and from the hospital, as I was unable to move independently due to the nature of the trauma. These costs are documented (taxi receipts available), and were necessary given that my condition was not formally classified as an emergency (“urgence vitale”), yet I was physically unable to use public transport or walk. The application form currently does not allow me to enter this situation correctly, as it requires a reimbursed amount to be shown in order to submit a claim. In this case, no reimbursement has yet been issued, but the medical condition and hospitalization should still qualify for assessment. Please let me know how I should proceed with submitting this situation and whether additional documentation is needed. ]

Messaggi (1)

MSH Previnter

A: D. G.

25/06/2025

La version française est disponible en bas de ce message Thank you for contacting MSH INTERNATIONAL. We acknowledge receipt of your request and make every effort to provide you with an answer as soon as possible. If you need urgent medical advice, please call our Customer Service helpline. Best regards, PREVINTER ----------------------------------------- Merci d’avoir contacté MSH INTERNATIONAL. Nous avons bien reçu votre demande et mettons tout en œuvre afin de vous apporter une réponse dans les meilleurs délais. En cas d’urgence médicale, n’hésitez pas à contacter l’un de nos conseillers par téléphone. Cordialement, PREVINTER Le June 25, 2025 à 2:31:17 PM : Mancata risposta Mancata risposta ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌


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